مدیر گروه جهادی ولایت یاوران سلامت، امنیت و آرامش:

سپاه و بسیج به عنوان ستون های انقلاب اسلامی است

مدیر گروه جهادی ولایت یاوران سلامت، امنیت و آرامش بسیج کارمندان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: اثرگذاری نیروهای بسیجی به دلیل نقش آفرینی در اقتصاد کشور یکی از مهمترین دلایل هجمه های بیگانگان بر علیه سپاه است.
کد خبر: ۹۱۰۲۶۶۰
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۴

دکتر نادر میری، مدیر گروه جهادی ولایت یاوران سلامت، امنیت و آرامش بسیج کارمندان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: نقش سپاه به عنوان حمایت از مردم و کمک به حل مشکلات محرومین در سطح استان مطلوب است و بحمدالله شاهد خیرات و برکات حضور نیرو‌های انقلابی و بسیجی در مقابله با استکبار، سازندگی و جهاد در مقابل تروریست‌های داعش در سطح منطقه هستیم.

وی افزود:  سپاه و بسیج در طرح‌های ملی، بهره برداری از توان متخصصان بسیجی در امور فنی، سازندگی، محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی، افزایش توان فنی و تجربی جوانان و بسیجیان، ایجاد فضای مناسب برای یادگیری و انجام فعالیت‌های گروهی و تقویت روحیه مسئولیت پذیری با بهره گیری از ظرفیت‌های بومی، محلی و مغفول مانده در اقتصاد مقاومتی و… نقش بی بدیل خود را ایفا کرده است.

دکتر میری یکی از مهمترین دلایل  هجمه‌های بیگانگان بر علیه سپاه را نقش آفرینی و اثر گذاری  این نهاد انقلابی در اقتصاد کشور دانست و افزود:  سپاه و بسیج به عنوان ستون‌های انقلاب اسلامی است و هر جا که جمهور اسلامی ایران نیاز به کمک و یاری داشته باشد، در صحنه حاضر است.

مدیر گروه جهادی ولایت یاوران سلامت، امنیت و آرامش بسیج کارمندان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: بسیج پس از جنگ در قالب جهاد سازندگی اقدامات بسزایی در عمران و آبادی کشور انجام داده و همچنین  امروزه در امور زیرساختی کشور فعالیت می کند که محرومیت زدایی اقدامات مردمیاری و فرهنگی از دیگر فعالیت‌های بسیج است.

این مقام مسئول در ادامه تصریح کرد: فرمانده معظم کل قوا به عنوان، فرمانده ارشد بسیج و مراد همه بسیجیان، در این زمینه همواره حمایت از شعارهای جهانی انقلاب اسلامی، برافراشته نگه داشتن پرچم انقلاب اسلامی با معنویت و اخلاقمداری، از  وظایف نیروهای انقلابی و بسیجی   تعریف و ترسیم  کرده است.


ارسال نظرات