مدیرکل ساماندهی و هماهنگی بسیج سازمان صدا و سیما از برگزاری همایش سالانه فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج صدا و سیمای تهران و مراکز استان‌ها با عنوان میدان دار از 4 تا 6 بهمن ماه در مشهد مقدس خبر داد.
کد خبر: ۹۱۰۲۷۰۱
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمد علی نعمتی اظهار کرد: همایش سالانه فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج صدا و سیمای تهران و مراکز استان‌ها با عنوان میدان دار از 4 تا 6 بهمن ماه در مشهد مقدس برگزار می‌شود.


وی ادامه داد: میهمانان ویژه این همایش سردار سپهر جانشین رییس سازمان بسیج و حجت الاسلامی تویسرکانی نماینده ولی وفقیه در سازمان بسیج هستند.


مدیرکل سازماندهی و هماهنگی بسیج سازمان صدا و سیما با بیان اهداف برگزاری این همایش گفت: این همایش در ابتدا با هدف انس و بهره‌وری بسیجیان از فضای معنوی مشهد مقدس برگزار خواهد شد همچنین قصد دارد به خودسازی هرچه بیشتر فرماندهان بسیج حوزه‌ها و پایگاه‌ها بپردازد.


نعمتی در ادامه تصریح کرد: نیروهای بسیجی بعد از این همایش باید با روحیه بهتری موانع، مشکلات اداری و ناهماهنگی‌ها را در امور برطرف کنند همچنین همایش میدان‌دار به تبیین و تشریح سیاست‌های بسیج سازمان صدا و سیما می‌پردازد.


وی با بیان اینکه این همایش روابط میان بسیجیان را توسعه و تعمیق می‌دهد، خاطرنشان کرد: با برگزاری کارگاه‌ها و نشست‌های مختلف در این چند روز شرایط فرهنگی، اجتماعی و سیاسی جامعه کنونی برای بسیجیان تشریح می‌شود.

ارسال نظرات