خبرهای داغ:
نشست جهادگران حوزه بسیج سازندگی شهرستان مهدیشهر برگزار شد
کد خبر: ۹۱۰۲۷۰۲
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج مهدیشهر،مجمع مركزي شوراي جهادي شهرستان مهديشهر در محل حسينيه ثار الله سپاه ناحيه مهديشهر برگزار شد.
در این نشست،حجت الاسلام یعقوبی مسئول دفتر نمایندگی سپاه ناحیه مهدیشهر در جمع جهادگران با اشاره به ابعاد شخصیتی حضرت زهرا سلام الله اظهار کرد: فاطمه زهرا نمونه کامل زنان برگزیده عالم است که درس بزرگی از تمام دیدگاه های مختلف اجتماعی برای انسانها دارد
وی ادامه داد: فاطمه(س) دنبال رضایت الهی در کارها بود و اگر شما جهادگران هم از این بانوی بزرگ الگو پذیر باشید در کارهای خود رشد و موفقیت خاصی دارید؛چنانچه حضرت زهرای مرضیه از خداوند در دعا هایش میخواهد که خدایا مصیبت را در دینمان قرار مده
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهدیشهر خاطرنشان کرد: فاطمه سلام الله، امام نور را بر امام نار ترجیح داد و با افشاگری پرده از چهره منفاقین برداشت و تمام قد پشت ولایت ایستاد.حضرت فاطمه نمونه بارزی از جهادگری بود که جلوی نفاق ایستاد و به روشنگری پرداخت.
در ادامه نشست،سرهنگ پاسدار حسن ذوالفقاری فرمانده بسیج سپاه ناحیه مهدیشهر در جمع جهادگران شهرستان مهدیشهر از مسئولین توجه بیشتر به مردم، اقتصاد و اشتغال را خواستار شد و خدمت به مردم و به خصوص محرومین را از کارهای بزرگ و ارزشمند دانست و افزود: کار جهادگران دارای دو ویژگی است،نخست در مقابل دشمن و در در مقابل جهل و نادانی است بایستند؛ ابر پروژه دشمن عصبانی کردن مردم و ایجاد فاصله بین مردم و نظام است.
فرمانده بسیج سپاه ناحیه مهدیشهر افزود: هدفمند کردن و انسجام در کار جهادی می تواند کار را سهل تر و سرعت و اثر بخشی کار را بیشتر کند.
سرگرد پاسدار پارسا، معاونت سازندگی بسیج سپاه ناحیه مهدیشهر در این جلسه بیان داشت: بر اساس دستور العمل نیازمند حضور حداکثری و موثر افراد هستیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها