خبرهای داغ:
یادواره شهدای شهرستان انبارالوم و بخش وشمگیر شهرستان آق قلا با حضور مردم این شهر و با سخنرانی ئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۰۲۷۱۳
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، سردار علی ملک شاهکوهی رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان در یادواره شهدای شهرستان انبارالوم و بخش وشمگیر شهرستان آق قلا گفت : دشمن پیش بینی میکرد که نظام جمهوری اسلامی جشن چهل سالگی خودش را نخواهد گرفت اما تمام ایران اسلامی حضور خواهند داشت و همین شهر انبارالوم هزاران نفر به کوری چشم دشمنان انقلاب در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت خواهند کرد.
 
وی با اشاره به ظرفیت‌های موجود در کشور گفت: باتوجه به آمار سازمان ملل ایران اسلامی ۱۳ کشور ثروتمند از نظر منابع زیستی است و همچنین پنجمین کشور ثروتمند جهان در ذخائر معدنی جهان است این ها گوشه ای از ظرفیت های ایران است.
 
ملک تصریح کرد : ثمره خون شهدا این است که در حال حاضر به راحتی و با امنیت نشسته ایم این قدرت جمهوری اسلامی است که کسی اکر فکر تجاوز به کشورمان را بکند کوبنده پاسخ آن را می دهیم
 
امروز راه مجاهدت از راه امور فرهنگی و اقتصادی برای رضای خدا است

حجت‌الاسلام شیخی در یادواره شهدای شهر انبارالوم گفت : در زمان دفاع مقدس راه مجاهدت از راه دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود اما امروزه این راه نصیب هر کسی نمی شود ولی از راه کار فرهنگی و از راه کسب روزی حلال و در راه رضای خدا میتوانیم مجاهدت کنیم.

امام جمعه انبارالوم در ادامه گفت : این مردم علی رغم مشکلات اقتصادی و محرومیت های موجود ، هیچگاه از امام و انقلاب روی گردان نبوده اند و نخواهند بود و این را اثبات کرده اند از مسئولان نیز انتظار دارند به مشکلات بیشتر رسیدگی کنند.

حجت الاسلام شیخی گفت : چشم دشمن باید وحدت مردم را ببینید و چشمش کور شود ، وحدت این مردم در همه جای دنیا مثال زدنی است و از این طریق است که روح شهدا را شاد میکنیم
 
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها