خبرهای داغ:
پرزحمت عنوان کرد:قبل از انقلاب اسلامی قزوین دارای 1 شهر صنعتی بود اما اکنون استان دارای 16 شهر و شهرک و ناحیه صنعتی میباشد.
کد خبر: ۹۱۰۲۷۱۹
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، علی پرزحمت در نشست خبری مدیران استانکه به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد ضمن گرامیداشت این ایام بیان کرد: رشد کشور و استان قزوین بعد از انقلاب اسلامی در سه حوزه صنعت،معدن و تجارت کاملا ملموس و محسوس است.
وی گفت: قبل از انقلاب اسلامی قزوین دارای 1 شهر صنعتی بود اما اکنون استان دارای 16 شهر و شهرک و ناحیه صنعتی میباشد.

رئیس سازمان صمت اظهار کرد: قبل از انقلاب 100 فقره پروانه بهره برداری با اشتغال 16 هزار نفر وجود داشت اما اکنون ۳ هزار و ۸۰۰ فقره پروانه بهره برداری با اشتغال 145 هزار نفر اشتغال در استان وجود دارد.

پرزحمت افزود: امروز قزوین به عنوان یکی از قطب های صنعتی کشور است به طوری که در تولید شیشه دارویی و محصولات سلولزی رتبه 1، در تولید لوازم خانگی رتبه 3، در تولید کاشی و سرامیک و نساجی رتبه4، در محصولات فولادی رتبه ۵ و در تولید قطعات خودرو رتبه 6 کشوری را دارا می باشیم.

ویضمن اشاره به جذب سرمایه گذاری خارج کشور گفت: در این حوزه هزار و ۹۰۰ فقره جواز تاسیس با 600 فقره پروژه با پیشرفت فیزیکی بیش از 60 درصد با اشتغال 20 هزار نفر و سرمایه گذاری 750 میلیون دلار میباشد.

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها