خبرهای داغ:
حجت الاسلام قدرتی گفت: ظرف سه ماه آینده حدود ۸۰ نفر کارگران شرکت رنگین طیف شیمی به چرخه کار و تولید باز می گردند و مدیران این واحد قول داده اند ظرف یکسال اینده این شرکت را بعنوان واحد برتر مطرح نمایند.
کد خبر: ۹۱۰۲۷۳۴
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین حجت الاسلام قدرتی رییس کل دادگستری استان قزوین در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان که با حضور منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استاندار، معاونت های دستگاه قضا و مدیران چند واحد تولیدی در سالن جلسات دادگستری کل برگزار شد ضمن اشاره به مصوبات جلسه بیان کرد:یکی از موضوعات جلسه مربوط به شرکت رنگین طیف شیمی است که چند سال است رای داوری نسبت به آن صادر شده و نسبت به اجرای این مصوبات مشکلاتی ایجاد شده و حدود دو سال است این واحد تولیدی تعطیل شده و در جریان اجرا، اختلافاتی پیش آمده که سرمایه این واحد از بین رفته است.
وی گفت:وظیفه ما ورود به میدان جهت تصمیم گیری جدی در این حوزه بود و امروز این جلسه تشکیل و مصوبات خوبی ارایه شد.
رییس کل دادگستری استان قزوین اظهار کرد:بحث انتقال سهام و رای داوری نیز بزودی این مشکل را حل می کند. پرونده های کیفری این واحد نیز قرار است با سازش حل شود و طبق قول مدیران شرکت، بنا شد تا پایان بهمن ماه این واحد فعال شده و بخشی از کارگران به کار خود باز می گردند.
حجت الاسلام قدرتی عنوان کرد: امروز ما با جنگ اقتصادی سختی مواجه هستیم و همه باید شب و روز تلاش کنیم تا مسکلات موجود را مرتفع کنیم اما علت عمده مشکلات واحدها وی تولیدی، در بخش مدیریتی است.
وی افزود:ظرف سه ماه آینده حدود ۸۰ نفر کارگران این واحد تولیدی به کار بازمی گردند و مدیران این واحد قول داده اند ظرف یکسال اینده این شرکت را بعنوان واحد برتر مطرح نمایند.

بازگشت ۸۰کارگر شرکت رنگین طیف شیمی به چرخه کار و تولید
شرکت شهرک ها شامل ۱۶ شرکت دولتی و چهار شرکت خصوصی است
حجت الاسلام قدرتی تصریح کرد:معاونت اجتماعی پیشگیری از وقوع جرم در مرکز، تفاهمی را با شرکت شهرکها امضا کردند و تعاملات خاصی در بحث کارگران زندانی و افراد رای باز و سایر موارد رسیدند که با این تفاهم نامه رسیدگی به امور یاد شده نظم بیشتری می یابد و امیدواریم شاهد ثمرات خوب این امر باشیم.
1010/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها