خبرهای داغ:
معاون امور اقتصادی استاندار

عمده مشکل واحدهای تولیدی، در حوزه مدیریتی است

حبیبی گفت:تمام مساعدت ما برای این است که بتوانیم چرخه تولید را فعال کنیم و در این راستا حتی بیش از حدود وظایف خود عمل کرده ایم. اما انتظار داریم واحدها با ما همکاری کنند چرا که مشکل واحدهای ما مشکل مدیریتی است.
کد خبر: ۹۱۰۲۷۳۹
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استاندار، در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان که با حضور رییس کل دادگستری استان، دادستان استان، معاونت های دستگاه قضا و مدیران چند واحد تولیدی در سالن جلسات دادگستری کل برگزار شد ضمن اشاره به مصوبات جلسه بیان کرد:ما به دنبال این هستیم تا یک واحد تولیدی ادامه حیات دهد.

وی گفت:وقتی یک واحد تولیدی از کار می افتد و مشکلات و بدهی های زیادی را به وجود می آورد، ضرورتی برای بازدیدها و چنین جلساتی وجود ندارد. اما ما به دنبال رفع این مشکلات و بازگرداندن واحد تولیدی به چرخه اقتصادی کشور هستیم.

معاون اقتصادی استاندار اظهار کرد:ما به دنبال حل مشکلات اشتغال کارگران و رفع موانع تولید هستیم و در این مسیر تمام توان خود را به کار بسته ایم.

حبیبی عنوان کرد:تمام مساعدت ما برای این است که بتوانیم چرخه تولید را فعال کنیم و در این راستا حتی بیش از حدود وظایف خود عمل کرده ایم. اما انتظار داریم واحدها با ما همکاری کنند چرا که مشکل واحدهای ما مشکل مدیریتی است.

وی افزود:واحد تولیدی رنگین طیف شیمی باید برای ما معین کند که از چه زمانی واحد تولیدی دوباره به مرحله تولید رسیده و فعالیت خود را دوباره آغاز می کند در غیر این صورت حمایتی از آن واحد نخواهد شد.

در ادامه شعبانی رییس کل دادگاههای عمومی و انقلاب شهرستان قزوین بیان کرد:کمتر جایی چنین جلسات استانی برای یک واحد تولیدی انجام میشود که این امر نشان از اهمیت رفع مشکلات در دستگاههای استان دارد.

وی گفت: هر چقدر تولید واحدهای تولیدی به تاخیر بیفتد اعضای شرکت بیشتر متضرر می شوند. تاکید ما بر این است که فرصت ها جدی گرفته شوند و کدورتها رفع شود تا یک واحد تولیدی اغاز به کار نماید.


1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار