خبرهای داغ:
اکبری گفت:برنامه تلویزیونی «ایران چهل» با هدف بررسی عملکرد انقلاب اسلامی در طول چهار دهه عمر و فعالیت خود در برش استانی از سیمای مرکز قزوین تولید و پخش خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۰۲۷۴۷
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۶

اکبری مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، بیان کرد:برنامه تلویزیونی «ایران چهل» با هدف بررسی عملکرد انقلاب اسلامی در طول چهار دهه عمر و فعالیت خود در برش استانی از سیمای مرکز قزوین تولید و پخش خواهد شد.

وی گفت: این برنامه زنده تلویزیونی سعی می کند تا دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی را در استان قزوین از منظر سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و علمی مورد مداقه قرار دهد و همچنین در بخش های مختلف جلوه های حضور مردم و مشارکتشان در جشن های انقلاب را به تصویر خواهد کشید.

مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین افزود: برنامه «ایران چهل» دارای بخش های متنوعی همچون گزارش و مصاحبه با انقلابیون استان، مصاحبه با نخبه های علمی قزوین، نمایش دستاوردهای انقلاب اسلامی در استان و همچنین نمایش شکوه حضور مردم در مقاطع مختلف زمانی برای پشتیبانی از آرمان های مقدس انقلاب می باشد.

وی افزود:برنامه تلویزیونی «ایران چهل» به تهیه کنندگی مهدی احمدی هرروز ساعت 10:15 صبح از 12 تا 22 بهمن ماه به مدت 60 دقیقه روی آنتن شبکه قزوین می رود.

1010/ی30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها