اجرای سرود ۱۳۵۷ نفری دانش‌آموزی در یزد

اداره‌کل آموزش و پرورش استان یزد از اجرای سرود ۱۳۵۷ نفره دانش‌آموزی «همسرایان فجر» در ۲۲ بهمن‌ماه جاری خبر داد.
کد خبر: ۹۱۰۲۷۷۹
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، علی سرداری، معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان یزد صبح امروز، ۲ بهمن‌ماه در جلسه کمیته اجرایی گروه سرود ۱۳۵۷ نفره دانش‌آموزی همسرایان فجر با اشاره به برنامه‌های گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و اهمیت نقش و جایگاه فرهنگیان و دانش‌آموزان در پیروزی انقلاب اسلامی مطالبی را عنوان کرد و نقش‌آفرینی فرهنگیان و دانش‌آموزان را در همه عرصه‌های پس از انقلاب تاکنون قابل ستایش دانست.
سرداری افزود: در طی چهل سال گذشته آموزش و پرورش علاوه بر کارنامه موفق آموزشی در عرصه‌های تربیت سیاسی، اعتقادی و اجتماعی نیز تأثیرگذار و موفق بوده است.
وی گفت: یکی از برنامه‌هایی که هر ساله کمیته دانش‌آموزی و فرهنگیان ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی استان برگزار می‌کند اجرای زیبا و ماندگار گروه سرود ۱۳۵۷ نفره همسرایان فجر است.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش ضمن تشکر از مدیریت آموزش و پرورش نواحی یک و دو یزد که مجری این طرح در سال‌های گذشته تا‌کنون بوده‌اند، اهتمام هر چه بیشتر دست‌اندرکاران این برنامه را برای تشکیل و اجرای این گروه در دهه فجر امسال خواستار شد.
محمد‌حسین انتظاری، رئیس اداره فرهنگی و هنری آموزش و پرورش استان یزد نیز در این نشست با ذکر تاریخچه کوتاهی از اجرای گروه همسرایان دهه فجر، این برنامه را از زیباترین برنامه‌های ماندگار ۲۲ بهمن، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی برشمرد.
وی کسب رتبه اول اجرای همسرایان فجر استان یزد بین ۳۱ استان کشور در سال گذشته را مایه افتخار استان دانست و در مورد چگونگی و نحوه تشکیل گروه همسرایان نکاتی را بیان کرد.
زهره امیرچقماقی، رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک یزد نیز ضمن تأکید بر اهمیت نقش و جایگاه آموزش و پرورش در برنامه‌های بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: آموزش و پرورش ناحیه یک در جهت برگزاری هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر به ویژه همسرایان فجر، همه توان و امکانات خود را به کار خواهد بست.
یادآور می‌شود، در پایان این جلسه مدیران مدارس اجرایی این طرح نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود را بیان کردند.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار