خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: آمریکا با ملت بزرگ ایران دشمنی دیرینه و تاریخی دارد.
کد خبر: ۹۱۰۲۷۸۲
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۰

سرتیپ دوم حبیب شهسواری امروز در گفت و گو با خبرنگار بسیج در ارومیه با اشاره به دشمنی تاریخی و دیرینه آمریکا با ملت ایران، اظهار داشت: ایالات متحده آمریکا تاکنون استراتژی براندازی جمهوری اسلامی ایران را در قالب سه رویکرد محوری دنبال کرده است.

وی گفت:‌ آمریکا از الگو شدن ملت ایران در محوریت قرار گرفتن به عنوان الگوی مقاومت در دنیا هراس دارد، بنابراین شکست دادن ملت ایران و براندازی جمهوری اسلامی را در قالب استراتژی ثابت خود دنبال می‌کند و فقط به اقتضا سیاست های دیگر گاهی وقت ها تاکتیک‌های خود را عوض کرده است.

شهسواری اظهار داشت: هیچ وقت کشورمان در چنین شرایط حساس و پیچیده‌ای نبوده است، پیش‌تر می‌گفتیم که کشور در آستانه انتخابات در شرایط حساسی است اما اکنون شرایطی وجود دارد که باید موضوع پیچیدگی را هم به شرایط کشور افزود و از این رو باید به دقت متوجه حساسیت‌ها و پیچیدگی‌ها بود و از انقلاب اسلامی مراقبت و پاسداری کرد.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی فرا رسیدن دهه مبارک فجر را مورد اشاره قرار داد و اظهار کرد: این ایام فرصت مناسبی برای بازخوانی تاریخ انقلاب اسلامی به شمار می‌رود بنابراین باید از این فرصت به بهترین شکل استفاده کرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات