فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد گفت: دستگیری یکی از لیدرهای گرانی دلار، دستگیری ۴ نفر از کارمندان صنعت و معدن توسط اطلاعات سپاه، فعال کردن ۱۲۰ گشت در محلات شهر خرم‌‌آباد و روستاها، اجرای طرح کرامت، درمان ۲۶۰ معتاد در خرم‌آباد، اجرای کلاس‌های آموزشی با حضور ۴ هزار نفر، تشکیل ۸ گردان بیت‌المقدس، ۶ گردان کوثر، تشکیل ۲۸ صندوق قرض‌الحسنه و ۲۲۴ گروه جهادی و اجرای طرح شهید بهنام محمدی از دیگر فعالیت‌های سپاه ناحیه خرم‌آباد است.
کد خبر: ۹۱۰۲۸۱۳
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، ماشالله بازگیر امروز در گردهمایی پیشکسوتان سپاه لرستان در حسینیه ثارالله، اظهار کرد: پیشکسوتان سپاه باجان و مال در خدمت انقلاب بوده و هستند.

وی با ذکر این مطلب که پیشکسوتان هیچ‌گاه دنبال حقوق و مزایای مادی نبودند و برای انجام دادن مأموریت دفاع مقدس باجان در خدمت انقلاب بودند، گفت: پیشکسوتان هم‌سنگر شهدا بودند و فتنه را در گلو خفه کردند چراکه دغدغه انقلاب را دادند.

بازگیر با اشاره به اینکه پیشکسوتان دانشگاه، درس و خانواده را برای انقلاب رها کردند بر روحیه بخشی پیشکسوتان به نسل جوان تأکید کرد و افزود: پیشکسوتان برای همه نسل‌ها الگو هستند.

وی با اشاره به اینکه از دهانه فاو تا خوزستان شاهد رشادت‌های رزمندگان لرستان است، تصریح کرد: در دفاع مقدس مأموریت دفاعی داشتیم اما امروز در جنگ نرم مأموریت داریم.

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد مأموریت سازمانی بسیج را جذب جوانان خواند و با ذکر این مطلب که یک‌سوم جمعیت خرم‌آباد عضو بسیج هستند، ادامه داد: مأموریت دوم بسیج رصد انقلابی گری در عرصه‌های مختلف است.

وی با ارائه گزارشی از عملکرد سپاه ناحیه خرم‌آباد گفت: در عرصه فرهنگی شناسایی محلات حاشیه‌نشین، ایجاد شورای تحول محله، ساخت مجموعه آموزش فرهنگی در کوچه بهمنی تعریض دره و خیابان‌های اسدآبادی توسط سپاه ناحیه خرم‌آباد انجام‌شده است.

بازگیر بازسازی ۳۳ منزل، ساخت ۱۵ ساختمان، اهدای ۵ هزار بسته‌های حمایتی در مناطق حاشیه‌نشین را از دیگر اقدامات سپاه خرم‌آباد طی سال جاری برشمرد و گفت: کشف محموله قاچاق ۵۰۰ میلیون تومانی،دستگیری یکی از لیدرهای گرانی دلار، دستگیری ۴ نفر از کارمندان صنعت و معدن توسط اطلاعات سپاه، فعال کردن ۱۲۰ گشت در محلات شهر خرم‌‌آباد و روستاها، اجرای طرح کرامت، درمان ۲۶۰ معتاد در خرم‌آباد، اجرای کلاس‌های آموزشی با حضور ۴ هزار نفر، تشکیل ۸ گردان بیت‌المقدس، ۶ گردان کوثر، تشکیل ۲۸ صندوق قرض‌الحسنه و ۲۲۴ گروه جهادی و اجرای طرح شهید بهنام محمدی از دیگر فعالیت‌های سپاه ناحیه خرم‌آباد است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات