مهدی حسن پور با اشاره به اینکه مشکلات جامعه به خاطر فراموش شدن امر به معروف و نهی از منکر است، گفت:ضابطین امر به معروف از رهبری الگو بگیرند.
کد خبر: ۹۱۰۲۸۵۴
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۶:۰۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، "مهدی حسن پور" دادستان شهرستان مهریز در نشست هم اندیشی ضابطین امر به معروف و نهی از منکر گفت: مسئولان با الگو پذیری از شهدا خادمین مردم باشند و باید به صورت اجتماعی عمل کنند.
وی افزود: نکته اصلی در اثر بخش بودن فریضه امر به معروف و نهی از منکر صبور بودن و تکرار امر به نیکی و باز داشتن از آسیب‌های اجتماعی است.
حسن پور ادامه داد: در هر کاری امیدوار بودن حرف اول را می‌زند و ضابطین امر به معروف باید از رهبری الگو بگیرند.
دادستان مهریز با اشاره به اینکه مشکلات جامعه به خاطر فراموش شدن امر به معروف و نهی از منکر است، گفت: مساجدی که قشر جوان در آن باشد نشان دهنده آن است که در آن مسجد هیئت امنای آن به معقوله امر به معروف و آسیب‌های اجتماعی توجه ویژه‌ای داشته و به خوبی عمل کرده است.
وی ادامه داد: این جلسات نباید در قالب یک شعار بماند باید در ابتدا در سطح خانواده سپس جامعه و در کشور عملی شود و با استاندارد‌های معین شده حرکت کنیم که همان شناخت این فریضه است.
شبانه روز در خدمت مردم باشیم
علی اصغر سلمانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز نیز گفت: در اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر باید از فرصت‌ها استفاده و در برابر هرگونه واقعه‌ای سخت نگیریم.
وی افزود: این فریضه به صورت یک ساختار برای مردم در بیاید که بدانند از کدام درگاه می‌توانند خواسته‌های خود را به مسئولان ارجاع دهد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز با اشاره به اینکه دشمن سعی دارد دستاورد‌های انقلاب اسلامی را کم رنگ جلوه دهد، ادامه داد: مردم و مسئولان باید بدانند که این انقلاب امروز به شکوه و بالندگی رسیده و همه وظیفه داریم شبانه روز در خدمت آحاد مردم باشیم.
انتهای پیام/ د
ارسال نظرات