اجتماع آحادمردم ولایتمدار،مسئولین و اعضاء شورای هیئات مذهبی، مداحان وشاعران آیینی شهرکرد، بن و سامان درششمین روز از ماه بهمن در مهدیه مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار می شود.
کد خبر: ۹۱۰۲۸۶۰
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۶:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ رئیس کانون مداحان و شاعران آئینی استان درجلسه جمعی ازمداحان ومسئولان هیئات مذهبی شهرستانهای شهرکرد، بن و سامان با اعلام این خبر گفت: این مراسم با شکوه در آستانه ایام فاطمیه دوم و دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، روز "شنبه ششم بهمن ماه سالجاری" همراه با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در مهدیه مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار می شود.

 

حمیدرضاتوسلی ادامه داد:درجمع مسئولان و مردم ولایتمدار و مومن بویژه نسل جوان،شهرستانهای شهرکرد، بن وسامان حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا برادران "به  تبیین دستاوردهای چهل ساله  انقلاب اسلامی " خواهد پرداخت.

 

مدیراجرایی هیأت رزمندگان اسلام استان ادامه داد: دراین مراسم با شکوه مداح اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام " کربلایی سیدرضانریمانی" از ستایشگران مطرح کشور به مداحی می پردازند.

 

مدیراجرایی هیأت رزمندگان اسلام استان، به همزمانی دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی امسال با ایام فاطمیه دوم اشاره کرد و گفت:انقلاب اسلامی ایران با الگوگیری از قیام عاشورا به رهبری حضرت امام خمینی (ره) و حمایت خیل عظیم مردم ایران اسلامی به پیروزی رسید و همزمانی دهه مبارک فجرانقلاب اسلامی با ایام فاطمیه فرصت مناسبی است تا با برگزاری دهه فجر فاطمی و تشریح اقدامات چهل ساله انقلاب اسلامی برای آحاد مردم بویژه نسل جوان باعث افزایش امید و نشاط در جامعه باشیم و توطئه های دشمنان  اسلام و انقلاب اسلامی را بار دیگر خنثی کنیم.

 

توسلی به لزوم بیان ایثار و فداکاری مبارزان با طاغوت و حماسه آفرینی ملت بزرگ ایران اسلامی در عرصه های مختلف اشاره کرد و گفت: در برنامه های جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی و ایام فاطمیه باید پیشکسوتان ایثار و شهادت و فداکارانی که عرصه های مختلف حماسه آفریدند وتوطئه های  استکبار جهانی را خنثی کردند به نسل جوان جامعه معرفی شوند.

 

ارسال نظرات