خبرهای داغ:
همایش بزرگ سران عشایر و طوایف خرمشهر، آبادان، شادگان و بندر ماهشهر به میزبانی خرمشهر با حضور مسؤولان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۰۲۸۶۸
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از خرمشهر، عصر امروز همایش بزرگ سران عشایر و طوایف خرمشهر، آبادان، شادگان و بندر ماهشهر به میزبانی خرمشهر در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی شهرستان برگزار شد.

در این مراسم آیت‌الله جزایری نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان، آیت‌الله عاملی نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل، سردار شاهوارپور فرمانده سپاه ولیعصر استان خوزستان، سردار عباس‌زاده فرمانده نیروی انتظامی استان خوزستان، ائمه جمعه خرمشهر، آبادان، مینوشهر، شادگان و چوئبده و سایر مسؤولان استانی و محلی حضور داشتند.

همچنین بزرگان و سران عشایر و طوایف عرب شهرستان‌های خرمشهر، آبادان، شادگان و بندر ماهشهر نیز در این مجلس حضور پیدا کردند.

  عشایر و طوایف یکصدا تابع نظر ولایت هستند

آیت‌الله سید محمد علی جزایری در این مراسم، اظهار کرد: در زمان گذشته آمریکا متصدی کشور ما بود اما اکنون ملت ما حماسه‌ساز است.

وی عنوان کرد: بنده زمانی که در خدمت مقام معظم رهبری شرفیاب می‌شوم، ایشان همواره سلام خود را به مردم شریف خوزستان و سران عشایر و طوایف می‌رسانند و همواره جویای احوال استان هستند و من امروز سلام مبارک ایشان را به همه مردم ابلاغ می‌کنم.

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان گفت: امروز عشایر و طوایف یکصدا تابع نظر ولایت هستند و در راه تداوم انقلاب اسلامی گام برمی‌دارند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها