خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج مستضعفین بیان داشت: رمز استمرار انقلاب اسلامی کار شبکه ای افراد مومن انقلابی و پای کار است.
کد خبر: ۹۱۰۲۸۸۵
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سردار غلامحسین غیب پرور صبح امروز در دومین اجلاسیه سراسری اساتید شبکه تربیتی صالحین در مرکز فرهنگی و آموزشی امامت مشهد اظهار داشت: این اجلاسیه بزرگ و با اهمیت در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب تشکیل می‌شود. در این چهل سال به معنای واقعی کلمه افتخار برای اسلام عزیز به ارمغان آورد. چهل سال یک ملت ایثار کردند و پای دین خدا و پا در رکاب ولایت تا پای جان ایستادگی کردند و برخلاف نیات شوم دشمنان نظام و علیرغم مشکلات کشور،  انقلاب اسلامی راه عزت خود را ادامه می دهد.

وی ادامه داد: در این چهل سال هر روز و در هر دوره ای مالامال شاهد  ایثار و فداکاری مردم برای انقلاب هستیم.

مسئول سازمان بسیج مستضعفین ابراز داشت: آن چیزی که امام (ره) و امروز مقام معظم رهبری آن را دنبال می‌کنند استمرار انقلاب اسلامی است.  انقلاب اسلامی با این عمق و ژرفا قرار است روز به روز شکوفاتر شود و به دست صاحب اصلی خود برسد.

وی خاطرنشان کرد: کلید استمرار انقلاب اسلامی در فرمایشات رهبر معظم انقلاب مشخص است برخی از بزرگان آن را درک کردند ولی برخی غفلت کردند. ایشان فرمودند حضور سازمان یافته یعنی ایجاد شبکه که دو مدل برای این حضور سازمان یافته فرض شده است. فرض اول  مواجه با عناصر انقلابی بدون سازمان و شبکه و مدل دیگر آن وجود این فوج مومن انقلابی تحت یک نظام و شبکه و سازمان.

سردار غیب‌پرور رمز استمرار انقلاب اسلامی از دید مقام معظم رهبری را کار شبکه ای افراد انقلابی عنوان کرد و گفت: در دوران دفاع مقدس بعضی اوقات مشکلاتی در شب عملیات ایجاد می‌شد و با وجود داشتن سازوکار ولی رزمندگان همدیگر را گم می‌کردند و این جدا شدن رزمندگان در شب عملیات روند فتوحات را کند می‌کرد و ایجاد چنین مشکلی به دلیل نبود شبکه و سازمان قوی بود. امروز  نیز صحنه دفاع عوض شده ولی نسخه همان است و ما نیازمند کار شبکه ای و سازمانی هستیم.

وی تاکید کرد:ما وظیفه داریم که یک شبکه ممتاز و کارآمد برای استمرار انقلاب ایجاد کنیم و تا یک جبهه واحد، قوی و کارآمد در دفاع از انقلاب ایجاد نکنیم کار پیش نمی رود و اینجا دو نکته مطرح است اولی حضور فیزیکی افراد انقلابی و دومی ایجاد شبکه تربیتی است که دومی حائز اهمیت است.

مسئول سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: در موضوع صالحین باید محصول محور باشیم که البته خروجی صالحین تاکنون خوب بوده است و تقدیم 100 شهید مدافع حرم از شبکه صالحین نشان از  اثربخش بودن آن است.

وی تصریح کرد: اگر کار محتوای فکری و اثربخشی در برنامه‌های صالحین اتفاق بیفتد دیگر نگران این ناهنجاری‌های فرهنگی در کف خیابان نیستیم.

سردار غیب پرور با اشاره به جنگ رسانه‌ای دشمن تاکید کرد: فضای مجازی هم باید جزء ابزارهای صالحین باشد. اگر فضای مجازی با فضای صالحین همراه باشد موفقیت ما حتمی است.

وی یادآور شد: مقام معظم رهبری ضمن تاکید به تشکیل بسیج 20 میلیونی فرمودند چنانچه 8 تا 10 میلیون جوان مومن انقلابی پای کار  فراهم کنید همه دغدغه من از همه کشور رفع خواهد شد و فرمودند این کار سختی است و امسال هم یادآوری کردند آن هشت میلیون باید زبر الحدید باشند و این زبرالحدید قسمتی مربوط به استحکام فکری است که با شبهات دشمن ذهنشان به این طرف و آن طرف نرود.

مسئول سازمان بسیج مستضعفین بیان داشت: بنده تقاضا دارم در این موضوع صالحین وقت گذاشته شود چرا که این حرکت اصیل و بزرگ انسان سازی برای انقلاب اسلامی نیازمند مجاهدت شبانه‌روزی است.

وی در پایان گفت: امیدوارم این اجلاسیه نقطه عطفی برای حرکت جهادی دیگر باشد تا گزارشی برای رهبر معظم انقلاب ارائه  و ایشان را خوشنود کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها