خبرهای داغ:
با حضور فرمانده ناحیه امام رضا (ع) صورت گرفت
نشست بصیرتی سیاسی با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) در حوزه خواهران کوثر این ناحیه برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۰۲۸۸۸
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، «ابراهیم سانی خانی» طی سخنانی در جمع خواهران بسیج حوزه کوثر با اشاره به حوادث آستانه انقلاب در دی ماه سال ۱۳۵۶ اظهار داشت: اتفاقاتی مانند توهین به امام در روزنامه اطلاعات ۱۷ دی و قانون کاپیتولاسیون با اقدام به هنگام آیت الله نوری همدانی در مدرسه فیضیه باعث شد مردم قیام کنند و در مقابل توهین بایستند.
وی ادامه داد: آمریکایی‌ها در قانون کاپیتولاسیون می‌گویند کل دنیا وحشی هستند وحق هیچ اظهار نظری ندارند و هدف آن‌ها وارد کردن تمدن شان به تمام کشور‌ها می‌باشد.
 
برگزاری نشست بصیرتی در حوزه بسیج کوثر قم

فرمانده ناحیه امام رضا (ع) ادامه داد: تمدن آمریکا لیبرال دموکرات غربی است؛ لیبرال به کسی می‌گویند که تفکرات غربی را عملی کند دراین تمدن، اقتصاد، اقتصاد انسان محور است، ولی در تفکرات اسلامی در مقدمه قانون اساسی می‌گوید اقتصاد هدف نیست دین هدف است واین می‌شود که جوانانی با سن‌های کم وارد جنگ می‌شوند.
وی افزود: دموکراسی کلمه‌ای یونانی است و به معنای حکومت مردم است به همین دلیل امروزه غربی‌ها توجه خاصی به یونانی‌ها دارند، چون اصل و ریشه تفکرات غربی از یونان می‌باشد.
سانی خانی تصریح کرد: آمریکایی‌ها در زمان انقلاب صنعتی به آتا ترک تجهیزاتی مانند دستگاه‌های نساجی و ماشین و... دادند، چون پذیرفت تمدن آمریکا وارد ترکیه شود که تا الان کشور ترکیه بی حجاب است.
وی گفت: ما، چون پذیرفتیم که دین محور زندگی ما است لذا آمریکا با ما دشمنی دارد. تفکر اسلامی است کا الان تمام کشور‌ها را گرفته است پس می‌توان گفت: ۱۹ دی ۵۶ مبنای شروع تاریخ انقلاب اسلامی است.
فرمانده ناحیه امام رضا (ع) در پایان به سخنان اخیر رهبری اشاره کرد واظهار داشت: رهبر بزرگوار انقلاب به دولتمردان توصیه کرد که دنبال اشرافی گری نباشید که با این کار از خدا دور می‌شوید و همچنین به معیشت مردم بپردازید.
وی تاکید کرد: ما از این مشکلات عبورمی کنیم و پیروز میدان هستیم؛ انقلاب ما در ۴۰ سالگی است و تازه اول راه هستیم.
ارسال نظرات