فرمانده سپاه شهرستان پارس آباد گفت: ترویج ازدواج آسان در جامعه در مقابل افزایش تجملات که متاسفانه خانواده ها با آن مواجه شده‌اند باید گسترش یابد.
کد خبر: ۹۱۰۲۸۸۹
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۹
لزوم ترویج ازدواج آسان در جامعه در مقابل افزایش تجملات/تامین جهیزیه ۱۷ زوج جوان
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ حسن نوری در در حاشیه تحویل جهیزیه به نوعروسان مناطق محروم شهرستان پارس آباد اظهار داشت: یکی از برنامه‌های بسیج را تامین جهیزیه برای زوج‌های جوان نیازمند دانست و اظهار کرد: سپاه بسیج شهرستان مرزی پارس‌آباد این افتخار را دارد برای ۱۷ زوج جوان در قالب ۱۵ قلم کالای اساسی جهیزیه اهدا نماید.

وی هدف از این برنامه را ترویج ازدواج آسان دانست و گفت: ترویج ازدواج آسان در جامعه در مقابل افزایش تجملات که متاسفانه خانواده‌ها با آن مواجه شده‌اند باید گسترش یابد.

فرمانده سپاه شهرستان پارس‌آباد با اشاره به تامین جهیزیه‌ها با استفاده از کالا‌های ایرانی، بیان داشت: خرید کالا‌های ایرانی باعث افزایش اشتغال و رونق تولید و کسب و کار این کالا‌ها در کشور می‌شود.

نوری ادامه داد: در سال ۹۷ با مشارکت مردم، خیران و سپاه استان و شهرستان اقدام به تامین جهیزیه ۱۷ نوعروس کرده‌ایم که امیدواریم در سال‌های آینده این تعداد افزایش چشم‌گیری داشته باشد.
ارسال نظرات