به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و آغاز ایام فاطمیه مراسم گرامیداشتی در حسینیه آیت ا... مروج سپاه ناحیه اردبیل برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۰۲۸۹۳
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۹
مراسم گرامیداشت ایام فاطمیه با حضور کارکنان سپاه ناحیه اردبیل برگزار شد
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، در این مراسم که با حضور جمعی از پایوران و سربازان سپاه ناحیه اردبیل برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین داوود سلامت مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه اردبیل ضمن گرامیداشت ایام فاطمیه و تسلیت شهادت حضرت زهرا (س)، گفت: اگر ما در مسیر اهل بیت (ع) گام برداریم و به دستورات آن‌ها عمل نماییم در این صورت از شیعیان واقعی آنان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه حضرت زهرا (س) الگوی برتر بهترین فرزند، همسر و مادر است، اظهار کرد: حضرت زهرا (س) نه تنها در مسائل شخصی و خانوادگی، بلکه در عرصۀ اجتماعی نیز برای تمام مردان و زنان الگویی عالی برای شناخت مسیر حق و حرکت در آن هستند.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه اردبیل در ادامه با با بیان این مطلب که تمام مقاطع زندگی حضرت زهرا (س) کوتاه، اما پربار است، گفت: مهم‌ترین و حساس‎ترین مقطع تاریخی زندگی حضرت زهرا (س) که به وظایف اجتماعی و سیاسی و در نتیجه سعادت جامعه و امت اسلامی مرتبط می‌شود، مقطع پایانی عمر شریف حضرت زهرا (س) است.

وی با بیان اینکه این مقطع حساس، از زمان رحلت پیامبر اکرم (ص) آغاز و تا شهادت حضرت زهرا (س) ادامه دارد، افزود: این مقطعی است که حضرت زهرا (س) در آن به عرصه‌‎های اجتماعی و سیاسی ورود کردند و راه مقابله با غصب، ظلم و استبداد و انحراف را به ما نشان دادند و در این مسیر از همه پیشی گرفتند و الگویی بزرگ برای شناخت و دفاع از ولایت به شمار می‌روند.

پخش کلیپ و مداحی از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این مراسم معنوی بود.
ارسال نظرات