خبرهای داغ:
حکیمیان عنوان کرد:جنگ نرم طولانی‌ترین و وسیع‌ترین جنگ دنیاست که در کره زمین از بشریت قربانی می‌گیرد.
کد خبر: ۹۱۰۲۹۱۶
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، همزمان با فرارسیدن ایام سوگواری شهادت حضرت زهرا(س)، مراسم عزاداری یاس نبوی در آستان مقدس امامزاده حسین(ع) در شهر قزوین برگزار شد.
معصومه حکیمیان معاون فرهنگی بسیج جامعه زنان کشور در مراسم عزاداری یاس نبوی ضمن تسلیت به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) اظهار کرد: کربلا و عاشورای فاطمه(س) بنابر عبارت "کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا" اتفاق افتاد و حضرت به شهادت رسیدند.
وی افزود: قیام حضرت زهرا(س) برای دفاع از دین خدا از جنس قیام اباعبدالله و قیام‌هایی که در تاریخ بشر بعد از اسلام برای دین خدا و از جنس قیام ملت ایران در چهل سال قبل انجام شد، بود.
معاونت فرهنگی بسیج جامعه زنان کشور گفت: "کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا" همواره وجود دارد و در کربلای امروز سر ایمان، اعتقادات و دین را ذبح می‌کنند و درب به پهلوی خود دین می‌زنند.
سبک زندگی فاطمی و شناخت فاطمه(س) در جامعه تبیین شود.
حکیمیان عنوان کرد: آیا کربلای امروز سرباز نمی‌خواهد؟ و حل من ناصر گفته نشده است؟ امروز باید سبک زندگی فاطمیو شناخت فاطمه(س) در جامعه تبیین شود.
وی بیان کرد: ما به گونه‌ای از شخصیت حضرت زهرا(س) صحبت می‌کنیم که گویا مافوق انسان است و امکان دسترسی به آن وجود ندارد؛ در حالی که اینگونه نیست.
این مسئول بیان کرد: حضرت زهرا(س) مافوق انسان نیستند بلکه انسان مافوقی هستند و کسانی که ادعا می‌کنند به سبک فاطمه(س) زندگی کردن پیرزنای دروغ می‌گویند.
معاونت فرهنگی بسیج جامعه زنان کشور افزود: دغدغه اصلی امروز مردم بحث اقتصادی است؛ حضرت زهرا(س) در ۹سال زندگی مشترک با امیرالمومنین کسب خانگی داشتند و نخ ریسی می‌کردند و از برکت آن ۱۸برده را آزاد کردند.
حکیمیان گفت: براساس سبک زندگی حضرت خدیجه(س)، حضرت زهرا(س) زنان در بحث اقتصادی کمک خرج مرد خانه بودند که زنان امروز باید از این بانوان الگو بگیرند.
وی افزود: این بانوان بزرگوار در کنار این فعالیت‌ها در بحث تربیت فرزندان و همسرداری وظایف خود را به بهترین شکل انجام می‌دادند.
این مسئول گفت: حضرت زهرا(س) در پنج جنگ برای امدادرسانی به رزمندگان و پشتیبانی حضور داشتند و معلم درس و احکام زنان مدینه بودند یعنی از تعلیم و تعلم غفلت نمی‌کردند.
جنگ نرم طولانی‌ترین و وسیع‌ترین جنگ دنیاست
معاونت فرهنگی بسیج جامعه زنان کشور گفت: باید یادمان باشد که فقط فاطمه‌ستایی نکنیم بلکه سبک زندگی این بانوی بزرگوار را در تمامی ابعاد زندگی لحاظ کنیم.
حکیمیان ابراز کرد: امروز جامعه ما از عدم شناخت فاطمه(س) ضربه می‌خورد و قدر این بانوی بزرگوار بیشتر از مزارشان مجهول مانده است.
وی تصریح کرد: جنگ نرم از همان زمان که شیطان از دستور خداوند برای سجده به انسان تمرد کرد، آغاز شد و شیطان قسم خورد که همه انسان‌ها را به انحراف می‌کشد به جز افراد مخلص که برای رضای خدا کار می‌کنند.
این مسئول افزود: جنگ نرم طولانی‌ترین و وسیع‌ترین جنگ دنیاست که در کره زمین از بشریت قربانی می‌گیرد.
معاونت فرهنگی بسیج جامعه زنان کشور خاطرنشان کرد: حضور سیاسی و اجتماعی، عبادت و عفت حضرت فاطمه(س) بی همتاست؛ بانوان باید توجه داشته باشند که تمام امور را برای رضای خدا انجام دهند.
حکیمیان بیان کرد: زمان طاغوت پروتکل‌های یهود و جنگ نرم با سرعت بالایی در کشور گسترش پیدا می‌کرد و دست صهیونیسم برای اجرایی کردن این اهداف باز بود که به برکت قیام امام خمینی(ره) که از جنس قیام فاطمه(س) بود، این حرکت‌ها متوقف شد.
وی ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی فریادی بلند شد که جهان مجبور نیست زیر چرخ پروتکل‌های صهیونیست‌ها برود و بشریت هم بیدار شدند و امروز این بیداری در تمامی دنیا گسترده می‌شود.

1010/ی30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها