نمایشگاه دستاوردهای چهل سالگی انقلاب اسلامی در 55 غرفه با حضور مسئولین ارشد استان چهارمحال و بختیاری در فرهنگسرای شهرکرد افتتاح شد.
کد خبر: ۹۱۰۲۹۲۷
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ اقبال عباسی  در آیین افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای چهل سالگی انقلاب اسلامی در فرهنگسرای بزرگ شهرکرد، گفت: انقلاب اسلامی جان دوباره به مردم بخشید و مردم ایران اسلامی تا به امروز هرچه دارند از برکات پیروزی انقلاب اسلامی ایران دارند.

استاندار چهارمحال و بختیاری، با یادآوری خدمات و دستاوردهای بی شمار انقلاب اسلامی، تصریح کرد: دشمن با توطئه های زیاد و نقشه های شوم خود هنوز هم به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی می باشد، که خوشبختانه تا به امروز در همه توطئه های خود با شکست روبرو بوده است.

عباسی بابیان اینکه انقلاب اسلامی بزرگ ترین انقلاب در دنیا است ابراز کرد: در هیچ کجای جهان راحتی و امنیتی که در ایران اسلامی وجود دارد نیست و امروز مردم ایران در کمال آسایش و امنیت به زندگی خود ادامه می دهند.

وی حضور مردم در صحنه را رمز پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: مردم ایران مردمی قدرشناس هستند و با وجود همه مشکلات و سختی ها پشت نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

استاندار چهارمحال و بختیاری بابیان اینکه خدمت به مردم وظیفه همه مسئولان است گفت: دولت تدبیر و امید نیز طی این چند سال خدمات زیادی در همه عرصه ها به مردم ارائه داده که همه این اقدامات را از وظایف خود می دانند و تا پایان به مردم خدمت می کند.

گفتنی است؛ نمایشگاه دستاوردهای چهل سالگی انقلاب با حضور ۸۸ دستگاه اجرایی و در قالب ۵۵ غرفه تا ۷ بهمن ماه جاری برای بازدید علاقه مندان از ساعت ۹ صبح تا ۱۳ و بعد از ظهرها از ساعت ۱۵ تا ۱۸ دایر است.

ارسال نظرات