فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی بااشاره به تشکیل ستاد یادواره شهدای شهرستان دشتی گفت: در راستای برگزاری کنگره شهدای استان بوشهر که سال آینده برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۰۲۹۳۰
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۵:۲۵

رشادت های رزمندگان عملیات والفجر 8 در تاریخ ماندگار شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سرهنگ پاسدار علی غضنفری  عصر امروز در برگزاری یادواره شهدای والفجر 8 بخش مرکزی دشتی اظهار داشت: عملیات والفجر 8 حماسه‌ای بی‌نظیر در دوران دفاع مقدس به شمار میرود که رشادت رزمندگان در این عملیات ماندگار شد.

وی با بیان اینکه یادواره شهدای والفجر 8  شهدای بخش مرکزی دشتی در روستای وراوی این شهرستان برگزار شد گفت: این یادواره  در راستای برگزاری کنگره شهدای استان بوشهر که سال آینده در مرکز استان برگزار می‌شود برپا شد و در این راستا ستاد یادواره شهدای شهرستان با حضور مسئولان و خادمان شهدا شهرستان و ائمه جمعه تشکیل شده  است.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی تصریح کرد: این مراسم‌ها و یادوارهها به عنوان پیش زمینهای برگزاری یادواره شهدای شهرستان دشتی و کنگره شهدای استان بوشهر است.

سرهنگ غضنفری با بیان اینکه امروزه هرچه داریم از برکت خون شهدای عزیز و حماسههای رزمندگان اسلام است افزود: همه مسئولان باید دین خودشان را به شهدا ادا و زمینه برگزاری برنامه‌های  فرهنگی نظیر یادواره شهدا برای جوانان را فراهم کنند.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی زمانی به وقوع پیوست که نظام شاهنشاهی برای زدودن اسلام و غیرت اسلامی در این سرزمین از راهی استفاده میکرد.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشت افزود: اکنون که در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم باید خاطرات دوران‌های دفاع مقدس را برای نسل امروز برای تحکیم نظام جمهوری اسلامی بازگو شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات