خبرهای داغ:
هادی سیاسی گفت: یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی انسان‌سازی و عزتمندی انسان‌ها و افزایش ایمان در بین مردم ایران و حتی جهان بوده است.
کد خبر: ۹۱۰۲۹۵۱
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶

یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی انسان‌سازی و عزتمندی انسان‌هاستبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، نشست سیاسی کارکنان و سربازان سپاه ناحیه همدان با سخنرانی دکتر سیاح، هادی و تحلیلگر سیاسی با موضوع بررسی دستاوردهای چهل سالگی انقلاب اسلامی در نماز خانه سپاه ناحیه همدان برگزار شد.

این هادی و تحلیلگر سیاسی به بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی از ابتدای پیدایش تاکنون پرداخت و وضعیت اقتدار و عزت کشور را با قبل از انقلاب غیر قابل مقایسه برشمرد و گفت: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی عده‌ای متدینین را متهم می‌کردند به عدم تعقل و علم‌گرایی و دوگانگی‌های علم یا ایمان و تعقل یا تعبد و یا جمهوریت یا اسلامیت را مطرح می‌کردند و می‌گفتند اگر کسی مومن باشد با علم و عقل و جمهوریت مخالف است اما شهید مطهری با تعریف توأمان آنها با هم به جامعه و شناساندن و معرفی جمهوری اسلامی نقش بزرگی در شناخت و پیروزی انقلاب اسلامی ایفا کرد.

سیاح افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در کشورمان با وجود همه دسیسه‌ها برای نابودی آن، کشور ما روز به روز قوی‌تر و پیشرفته‌تر شد.

وی ادامه داد: با وجود همه تحریم‌ها و جنگ‌ها و توطئه‌ها ایران اسلامی هم از لحاظ نظامی روز به روز پیشرفت کرد و هم از لحاظ مقبولیت بین‌المللی مورد توجه قرار گرفت.

این هادی سیاسی عنوان کرد: اینکه ما می‌بینیم رئیس جمهور آمریکا شبانه و ترسان به عراق سفر می‌کند اما مقامات کشور ما به طور آشکارا و از قبل تعیین شده وارد این کشور می‌شوند نشان دهنده این است که آمریکا با وجود ادعای ابرقدرتی در عراق امنیتی ندارد اما امنیت برای ما به طور کامل وجود دارد.

وی تصریح کرد: یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی انسان‌سازی و عزتمندی انسان‌ها و افزایش ایمان در بین مردم ایران و حتی جهان بوده است.

سیاح گفت: از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی از بین بردن ابهت آمریکا در جهان است، آن چنان که در هر جایی اراده جمهوری اسلامی ایران و ایالات متحده آمریکا با هم در تقابل بوده‌اند همیشه پیروزی با ایران بوده است و آمریکا با وجود هزینه کردن‌های هنگفت همواره مغلوب و سرشکسته و در دنیا بی‌آبرو شده است.

وی به دیگر دستاوردها و پیشرفت‌های مختلف کشور در طول این چهل سال در عرصه‌های مختلف علمی، ورزشی، اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و ... پرداخت و گفت: همه این پیشرفت‌ها ثمره خودباوری و تکیه به جوانان و نیروی انسانی داخلی است و هر جا چشم به دست خارجی‌ها و دشمنان داشته‌ایم آنجا در جا زده‌ایم و عدم موفقیت داشته‌ایم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات