سرپرست ایدرو در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا:
شهریار طاهرپور در مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل سایپا گفت : بحث ساماندهی فضای بازار خودرو با در نظر گرفتن الزامات بنگاه داری ، رعایت حقوق مصرفکنندگان و شرایط خاص اقتصادی کشور یکی از موضوعات جدی است.
کد خبر: ۹۱۰۲۹۸۴
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از  سایپانیوز  سرپرست سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل شرکت سایپا با بیان اینکه خودرو در جامعه شناسی اقتصادی کشور ما بیش از یک کالا هست و به مانند یک نماگر شرایط اقتصادی کشور در ذهن عموم مردم جا افتاده است گفت: بحث ساماندهی و منطقی سازی فضای بازار خودرو با در نظر گرفتن الزامات بنگاه داری، رعایت حقوق مصرف کنندگان و شرایط خاص اقتصادی کشور یکی از موضوعات جدی است.

طاهرپور نقش خودروسازان به عنوان هسته های اصلی تولید و عرضه کالا در تنظیم بازار را جدی توصیف و تصریح کرد: کاهش هزینه های تولید و افزایش بهره وری و استفاده از ظرفیت های شرکت های دانش بنیان برای بهینه کردن داخلی سازی با روش های بازمهندسی و نیز اشتراک آفرینی بین خودروسازان در بخش هایی مانند تحقیق و توسعه می تواند مدلی موثر باشد.

سرپرست ایدرو همچنین از زحمات سروش و فعالیت های وی در دوران مدیریت گروه خودروسازی سایپا تشکر و از میرجواد سلیمانی مدیرعامل جدید سایپا به عنوان فردی کوشا و با سوابق خوب در صنعت خودرو یاد کرد.

 در ادامه صادق نجفی مشاور وزیر صمت هم در این مراسم گفت: سیاست گذاری وزارت صنعت، معدن و تجارت با تاکید خاص وزیر برای هموار سازی مشکلات خودرو سازان و قطعه سازان و بهبود خدمات رسانی به مشتریان و مصرف کنندگان در شرایط جنگ اقتصادی خواهد بود.

ارسال نظرات