خبرهای داغ:
فرمانده سپاه میامی گفت: جنگ رسانه ای دشمن این است که بین مردم و جامعه شایعه کرده که این انقلاب ناکار آمد است و تنها راه مقابله با دشمن تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۱۰۲۹۸۶
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از میامی، در این مجمع نوزوز پور به عنوان رئیس مجمع بسیج شهرستان میامی در مورد نقاط قوت و ضعف شهرستان میامی در بحث بوم گردی و گردشگری صحبت کرد و در ادامه بیان کرد: با شناسایی نخبگان و صاحب نظران شهرستان می‌توانیم از نظرات ان‌ها در بحث اهداف و پیشرفت شهرستان استفاده کنیم.
در ادامه سرهنگ فلاحتی به عنوان نائب رئیس اول مجمع شهرستان میامی اظهار کرد: جنگ رسانه‌ای دشمن است که بین مردم و جامعه شایعه کرده که این انقلاب ناکار آمد است و تنها راه مقابله با دشمن تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی است که بین آحاد مردم جامعه باید گفته شود.
وی در ادامه بیان کرد: هدف از برگزاری این مجمع، مطالبه گری بسیج از مسئولان شهرستان است تا آن‌ها مشکلات منطقه را پیگیری کنند و راه را هموار کنند تا این شهرستان به اهداف و پیشرفت خود برسد.
در ادامه خانم ناصری مقاله‌ای در مورد مناطق مهم بوم گردی و گردشگری ارائه دادند و در پایان به سه نفر که در مجمع شهرستان فعالیت داشتند هدایایی تقدیم این عزیزان شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها