مسابقات فوتبال دانش آموزی کشور یادواره سردار شهید حسین همدانی و شهدای مدافع حرم استان هرمزگان از ششم بهمن به میزبانی شهرستان بندرعباس آغاز می‌شود.
کد خبر: ۹۱۰۳۰۳۵
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۷
 

 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش هرمزگان در شورای آموزش و پرورش استان گفت: در این دوره از مسابقات ۲۴ تیم از استان‌های کشور از ۶ بهمن تا ۱۴ بهمن رقابت می‌کنند.
علیرضا باقری افزود: این مسابقات با شرکت ۶۷۲ ورزشکار، مربی، سرپرست، داور و عوامل اجرایی به مدت یک هفته در ورزشگاه‌های خلیج فارس، تختی، نخل و اروند بندرعباس و زمین چم توانیر برگزار می‌شود
وی گفت: در این مسابقات با حضور نماینده فدراسیون فروتبال اعضای تیم ملی دانش آموزی بررای شرکت در مسابقات آسیایی جاکارتا در اندونزی نیز انتخاب می‌شوند.
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش هرمزگان افزود: مراسم افتتاحیه و مسابقه پایانی این مسابقان بصورت زنده از شبکه استانی خلیج فارس و شبکه‌های ورزش و امید پخش می‌شود.
باقری افزود: مراسم موسیقی وتوزیع هدایای فرهنگی و برگزاری تور‌های گردشگری دریایی برای شرکت کنندگان در نظر گرفته شده است.
تیم فوتبال دانش آموزی هرمزگان در دوره گذشته این رقابت‌ها که اواخر سال ۹۵ در بندرعباس برگزار شد به مقام قهرمانی دست یافت و به عنوان نماینده ایران در مسابقات جهانی جمهوری چک شرکت کرد.
نماینده ایران در مسابقات جهانی جمهوری چک با کسب ۴ پیروزی، ۱ مساوی و ۳ باخت در بین ۲۴ تیم شرکت کننده به مقام هشتم دست یافت.
 
ارسال نظرات