خبرهای داغ:
سردار نقدی در آیین رونمایی از تولیدات فرهنگی سپاه عاشورا؛
معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران در مراسم رونمایی از تولیدات فرهنگی، با بیان اینکه در طول تاریخ، هیچ‌کدام از انقلاب‌ها به نتیجه نرسیدند و یا دوام نیاوردند، با ستودن پایمردی مردم در وفاداری به نظام و تحمل سهتی ها، گفت: رسیدن انقلاب به ۴۰ سالگی از ۲۲ بهمن ۵۷ مهم تر و این پیروزی در دنیا بی‌نظیر است.
کد خبر: ۹۱۰۳۰۴۶
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی افزود: آمریکا الان ۵۰ میلیون گرسنه دارد، اما ایران اسلامی با تمام مزاحمت‌ها و بدبختی‌هایی که علیه‌مان راه انداختند و همه قدرت‌ها علیه‌مان جنگیدند به این شکوه و عظمت رسیده است. در ماجرای داعش نیز آنهایی که پشت داستان بودند، می‌خواستند یک حکومت اسلامی - صدامی در عراق‌ درست کنند و بعد به ایران برسند. با این حال مردم ما در این ۴۰ سال آمریکا را از بالا به زیر کشیدند.

وی با بیان اینکه کشور در حال حال حاضر با دو مشکل «نفوذی‌ها و عملیات روانی دشمن» مواجه است، عنوان کرد: برخی نفوذی‌ها در کشور کار خرابی می‌کنند و می‌خواهند در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب، صف گوشت در کشور به وجود بیاورند و کاری کنند که در زندگی مردم مشکل درست شود. تهاجم فرهنگی هم که غرب علیه ایران ایجاد کرده، شکست خورده است.

سردار نقدی تصریح کرد: عملیات رسانه‌ای دشمن که سر جریان‌های مختلف ایجاد می‌کند، یک سناریو است. الان هم می‌خواهند آن‌طور القا کنند که فساد همه‌جا را فرا گرفته است. معاون اول رئیس جمهور گفته «ما باید فساد را از دامان نظام بزداییم» مگر نظام فاسد است؟ افراد شما فاسد هستند، حزب کارگزاری که شما درست کرده‌اید فاسد است.نظام گذشته فاسد بود که شاهش شاهش اختلاس می‌کرد و رشوه می‌گرفت.

وی گفت: انقلاب کارش درست است. ما هم استقلال داریم و هم آزادی. این خودمان هستیم که با انتخاب‌مان مشکل درست می‌کنیم. در انتخابات مجلس دو لیست وجود داشت؛ یکی اقتصاددانان بودند که مشکل کشور را اقتصاد می‌دانستند و دیگری هم آنهایی بودند که می‌گفتند مشکل کشور «رفتن بانوان به ورزشگاه‌ها و کنسرت‌هاست». خود شما بودید که به لیست دوم رای دادید. در این لیست حتی یک اقتصاددان درجه سوم هم نبود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها