مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه:

مشارکت مردم زمینه ساز تبیین دستاوردهای انقلاب است

رئیس ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه روزچهارشنبه در نشست هماهنگی ستاد دهه فجر مراغهبا اشاره به نقش مردم در آیین های ملی گفت: مشارکت آحاد مردم در آیین های بزرگداشت دهه فجر، زمینه ساز تبیین دستاوردهای انقلاب است.
کد خبر: ۹۱۰۳۰۴۷
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اذربایجان شرقی، حجت الاسلام رحیم علی طالعی افزود: باید از ظرفیت نهادهای مردمی برای برگزاری هرچه باشکوه تر این آیین ها استفاده شود.

وی ادامه داد: با توجه به هجمه های رسانه های و تبلیغاتی نظام سلطه برای کمرنگ نشان دادن دستاوردهای نظام مقدس اسلامی، تبیین داشته ها و موفقیت های تاثیرگذار کشورمان در چهل سال اخیر بیش از هر زمانی ضروری و حیاتی است.

حجت الاسلام طالعی اضافه کرد: پرهیز از تفرقه و ایجاد وحدت بین صفوف مردم و مسئولان همواره مورد تاکید رهبری بوده و این امر باید مورد توجه احاد ملت قرار گیرد.

وی گفت: آیین های بزرگداشت دهه فجر فرصت مغتنم و مناسبی برای وحدت، همدلی و پاسداشت آرمان ها و ارزش های متعالی اسلامی و انقلابی در آستانه چهل سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی است.

حجت الاسلام طالعی بیان کرد: هم اکنون نظام مقدس اسلامی، پرچم مبارزه با استکبار، استعمار و صهیونیسم جهانی را بردوش کشیده و ملت بزرگ ایران تبعیت و پشتیبانی از ولایت را رد این مسیر همواره نشان داده است.

وی اضافه کرد: با توجه به تقارن ایام دهه فجر انقلاب اسلامی امسال با ایام فاطمیه، شان و منزل حضرت زهرا (س) در این ایین ها حفظ شود.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار مراغه نیز در این نشست گفت: حضور پرشور و گسترده مردم و مسئولان در آیین های دهه فجر و به ویژه راهپیمایی یوم الله 22 بهمن خط بطلانی بر ادعاها و توطئه های بدخواهان نظام اسلامی خواهد بود.

جواد محمودی افزود: ادارات و نهادها برای برگزاری هرچه مناسب تر آیین های دهه فجر، برنامه ها و طرح های خود را به دبیرخانه ستاد برگزاری ارائه کنند.

وی اضفه کرد: برپایی جشن های و آیین های ویژه دهه فجر، غبار روبی مزار شهدا، آذین بندی سردرب ادارات و سطح شهر و زنگ افتناب از جمله برنامه های مهم در این ایام خواهد بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار