خبرهای داغ:
مسئول تعلیم و تربیت سپاه کلیبر در جمع بسیجیان پایگاه امام صادق(ع) خمینیه گفت: مساجد از ارکان مهم تربیتی هستند که باید فرزندانمان را از همان سنین کودکی جذب مساجد کرده و مسجد محور تربیت کنیم.
کد خبر: ۹۱۰۳۰۵۹
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمدباقر رضاپور افزود: فرزندانمان باید در همین سن پایین در مساجد تربیت شوند تا در مقابل آسیب های فرهنگی و اجتماعی و ... آسیب پذیر نباشند.

وی با اشاره به نقش مسجد در مصونیت جوانان در برابر آسیب های فرهنگی و اجتماعی بیان کرد: با بالا رفتن سن، شاکله شخصیت انسان شکل گرفته و کارهای فرهنگی در سنین بالا، آن اثر لازم را ندارد بنابراین باید جوانان، نوجوانان و کودکان را جذب مساجد کنیم تا مسجد محور تربیت شوند.

رضاپور ادامه داد: اگر بر اثر غفلت ما مسئولان، جوان و یا نوجوانی بر اثر بی اطلاعی و ندانم کاری مرتکب گناهی شود و یا غفلتی کند نه تنها در آینده برای او هزینه های مادی و معنوی به دنبال خواهد آورد بلکه ما هم در قبال اشتباه او سهیم هستیم چرا که تکلیف ما بود که راه راست را به او نشان دهیم.

وی با اشاره به حلقات صالحین بسیج، هدف تشکیل این حلقات را تربیت بسیجیان مخلص با بصیرت در تمامی عرصه ها دانست و افزود: تربیت بسیجیان مخلص متدین، بصیر، توانمند و همچنین تربیت و تعالی معنوی بسيجیان در عرصه های معرفتی مختلف موجب بصیرت سیاسی و مهارتی شده واز عمده اهداف کلاس های صالحین است.

ارسال نظرات