رئیس جهاد کشاورزی استان گیلان خبر داد:
رئیس جهاد کشاورزی استان گیلان با اذعان به اینکه در راستای حمایت از باغداران گیلانی سعی کردیم تمام میوه‌های باغداران را خریداری کنیم گفت: باغداران باید بدون هیچ دغدغه‌ای به کار خود یعنی پرورش مرکبات بپردازند لذا امسال برای تأمین مرکبات شب عید چیزی در حدود 700 تن از مرکبات این باغداران را خریداری کرده و در سردخانه‌های ویژه‌ای نگهداری می‌کنیم.
کد خبر: ۹۱۰۳۰۶۲
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، علی درجانی صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هیچ مشکلی به لحاظ تأمین میوه شب عید در استان گیلان وجود ندارد اظهار کرد: با تلاش باغداران و مسؤولان سازمان جهاد کشاورزی، اقدامات خوبی در راستای تأمین میوه شب عید انجام‌شده و از این بابت مشکلی در استان وجود ندارد.

وی با اشاره به میزان میوه خریداری‌شده توسط جهاد کشاورزی استان گیلان گفت: برای رفاه حال هم‌وطنان عزیز در شب عید، حدود 600 تن سیب از استان آذربایجان غربی خریداری و به سردخانه‌های استان منتقل‌شده است.

رئیس جهاد کشاورزی استان گیلان یکی از مهم‌ترین اهداف این سازمان را حمایت از باغداران گیلانی دانست و تصریح کرد: کشاورزان و باغداران عزیز در استان گیلان با سختی‌های زیادی به کار خود مشغول بوده تا از این طریق هم بتوانند به امرارمعاش خانواده خود پرداخته وهم میوه شب عید هم‌وطنان خود را تأمین کنند به همین دلیل جهاد کشاورزی استان گیلان از هیچ کمکی برای این عزیزان دریغ نمی‌کند.

درجانی با اذعان به اینکه در راستای حمایت از باغداران گیلانی سعی کردیم تمام میوه‌های باغداران را خریداری کنیم بیان کرد: باغداران باید بدون هیچ دغدغه‌ای به کار خود یعنی پرورش مرکبات بپردازند لذا امسال برای تأمین مرکبات شب عید، حدود 700 تن از مرکبات این باغداران را خریداری کرده و در سردخانه‌های ویژه‌ای نگهداری می‌کنیم.

انتهای پیام/84007

ارسال نظرات