مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کوهبنان بیان کرد:

کسب معرفت و اخلاق در مجلس بی بی دو عالم

همزمان با ایام شهادت بی بی دو عالم مراسم روضه خوانی و عزاداری با حضور امام جمعه کوهبنان،جمعی از مسوولان اجرایی ،فرماندهان نظامی و انتظامی ،مردم ولایت مدار و عزادار کوهبنان در حسینه قمر بنی هاشم شهرستان برگزار گردید که با قرائت حضرت زهرا(س) ،مداحی و عزاداری همراه بود.
کد خبر: ۹۱۰۳۰۷۰
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان, حجت الاسلام مهدی فقیهی مسول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کوهبنان گفت خداوند به واسطه نزول سوره قدر غم و اندوه را از وجود پیامبر اکرم (ص) دور ساخت تا نور الهی بر قلوب مردم مستولی شود و انسان فقط تحت ولایت خدا قرار گیرد.

وی ادامه داد حضرت زهرا (س) ظرف کسب معرفت است که باعث می شود خداوند معرفتش را بر ایشان نازل  کند که تمامی انبیا و اولیای الهی معرفت را از ایشان بگیرند .

حجت الاسلام فقیهی تصریح نمود حضرت زهرا(س) باعث آرامش نبی مکرم اسلام(ص) بود شخصیتی که ستون های دین بواسطه وجود او استوار و محکم شده اند.

وی بیان داشت معرفت حقیقی خداوند هر چه هست نور است و این نور کسی جز حضرت زهرا نیست شخصیتی که تمام انبیا برای کسب معرفت درب خانه اش را می زنند .

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کوهبنان ابراز داشت خداوند به نبی مکرم اسلام (ص)کوثر و خیر فراوان عطا کرد شخصیتی که پدر در وصفش جمله فداها ابوها را تکرار می کرد .

وی افزود هر چه در عالم هستی است به واسطه وجود حضرت زهراست ایشان در موقعیت های حساس نظیر کربلا ،دوران دفاع مقدس و… در کنار محبانش حاضر شد .

ایشان ادامه داد مجلس بی بی دو عالم مجلس کسب نور ،معرفت و اخلاق است شهدای گمنام عزیز و محبوب هستند شهیدانی که با حضرت زهرا(س) ارتباط معنوی داشتند شفا می دهند شهید مغفوری از جمله شهدای دوران دفاع مقدس است که امروز محبوب دل هاست چون ارادت و ادب به بی بی دو عالم داشت.

 

حجت الاسلام فقیهی خاطر نشان کرد هر جا به مشکلی برخورد کردید شهدا را واسطه قرار بدهید اینان به بی بی دو عالم ادب خاصی داشتند لذا آبرومند درگاه حضرت حق شدند حر فرمانده لشکر دشمن بواسطه ادب به حضرت سعادتمند دو سرا شد .

 

وی بیان داشت بزرگی ،عزت و باب الحوائجی قمر بنی هاشم(ع) بواسطه ادب ایشان به بی بی دو عالم بود لذا در روز عاشورا وقتی در آستانه شهادت بود حضرت زهرا (س)را در کنار بالین خود دید .

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار