مدیر‌عامل موسسه اعتباری ملل گفت: سامانه «دیتامیت» یکی از نوآوری‌های موسسه ملل در زمینه بانکداری الکترونیک شامل فرآیندهای خرد بانکی، شرکتی و تجاری است.
کد خبر: ۹۱۰۳۰۷۴
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۱

 
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری ملل، مدیر‌عامل موسسه اعتباری ملل گفت: سامانه «دیتامیت» یکی از نوآوری‌های موسسه ملل در زمینه بانکداری الکترونیک شامل فرآیندهای خرد بانکی، شرکتی و تجاری است.
سید امین جوادی  با بیان اینکه موسسه ملل تا به امروز از لحاظ شاخص‌هایی مانند کفایت سرمایه در وضعیت مناسبی قرار دارد، افزود: این موسسه تاکنون زیانی را تجربه نکرده است. وی ادامه داد: بانک مرکزی برخی مسوولیت‌ها را به این موسسه سپرده است که همکاران ما در صف وستاد به خوبی از عهده آن برآمده‌اند. مدیر‌عامل موسسه اعتباری ملل تصریح کرد: ساماندهی تعاونی اعتباری وحدت با حدود 400 هزار سپرده‌گذار، مساله‌ای بود که به موسسه ملل واگذار شد و این بار سنگین در حال حاضر تقریبا کامل از دوش نظام بانکی برداشته شده است. وی ادامه داد: در حال حاضر کمتر از یک‌درصد سپرده‌های تعاونی منحله وحدت باقی مانده است. البته برخی از افراد برای دریافت حساب‌های خود مراجعه نکرده‌اند. جوادی با بیان اینکه موسسه اعتباری ملل در تامین بنگاه‌های تولید داخلی کارنامه موفقی داشته است، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های ما در موسسه ملل اطمینان از تزریق تسهیلات به بخش تولید است. وی گفت: در حال حاضر موسسه اعتباری ملل در زمینه توسعه همه ابزارهای بانکداری الکترونیک مرسوم و نوآوری در این زمینه فعالیت دارد و همپا با بانک‌های بزرگ کشور خدمات مالی و پولی الکترونیکی ارائه می‌دهد. وی ادامه داد: دیتا میت شامل فرآیندهای خرد بانکی، شرکتی وتجاری است. این سامانه امکان تبادل ارز، ضمانت‌نامه بانکی و عقودی مانند مضاربه، صدور اعتبار اسنادی، مشارکت و وکالت را فراهم می‌کند. وی افزود: موسسه ملل در زمینه تحقق بانکداری الکترونیک گام‌های زیادی برداشته و ما در تلاش هستیم تا همگام با توسعه خدمات الکترونیکی در بانکداری جهانی این خدمات را برای شهروندان ایرانی به بهترین شکل فراهم کنیم. وی با تاکید بر اینکه موسسه اعتباری ملل در زمینه سلامت بانکی در وضعیت نسبتا خوبی قرار دارد، اظهار کرد: ما در حال حاضر مکانیزم اعتبارسنجی دقیقی در موسسه پیاده کرده‌ایم.
@melal_bank_ir

ارسال نظرات