خبرهای داغ:

رقابت ۳ کاندیدا برای پایان دادن به بلاتکلیفی بدمینتون قم

سه کاندیدا امروز در حضور رئیس فدراسیون بدمینتون برای نشستن بر کرسی ریاست این هیأت بدمینتون و پایان دادن به بلاتکلیفی این هیأت با یکدیگر رقابت می‌کنند.
کد خبر: ۹۱۰۳۰۸۰
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۷

رقابت ۳ کاندیدا برای پایان دادن به بلاتکلیفی بدمینتون قم
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، بعد از اتفاقاتی که در چند ماه گذشته برای بدمینتون قم رخ داد و رئیس منتخب مجمع استعفا کرد، سومین روز بهمن ماه روز سرنوشت بدمینتون قم است و علاقمندان به این رشته در انتظار تعیین رئیس جدید برای پایان دادن به حواشی این رشته هستند.

امروز دوست‌داران این رشته ورزشی شاهد رقابت یک مربی، یک داور و یک تهیه کننده تلویزیون برای به دست آوردن کرسی ریاست هیأت بدمینتون استان قم خواهند بود، در واقع انتخابات هیأت بدمینتون قم در حالی انجام می‌شود که این هیأت روز‌های عجیبی را سپری کرده است.

ماجرا از این قرار است که بعد از پایان دوره هشت ساله ریاست علی پنجه‌باشی رئیس سابق این هیات، مهدی فرجی با انتخاب اعضای مجمع سکان‌دار این هیأت ورزشی شد، ولی فرجی خیلی زود به دلایلی که هیچ کس از آن اطلاع ندارد استعفا کرد و پس از آن هیأت هیأت به شکل سرپرستی اداره شد تا مقدمات برگزاری انتخابات این هیأت فراهم شود.

محمدحسن حسین‌زاده داور بین‌المللی بدمینتون که سال‌ها نام قم را در میادین داخلی و برون‌مرزی زنده نگه داشته یکی از کاندیدا‌های حاضر در مجمع انتخابات امروز خواهد بود کسی که در چند ماه اخیر مسوولیت سرپرستی هیأت را بر عهده داشته و ظاهرا اصلی‌ترین گزینه برای ریاست چهار سال آینده این هیأت ورزشی است.

همچنین حامد شبانیان پیشکسوت و مربی این رشته دومین کاندیدای حاضر در مجمع به شمار می‌رود، چهره‌ای که چندی قبل در مسابقات قهرمانی پیشکسوتان ایران موفق به کسب مدال شد و حالا دست پر در مجمع انتخابات حاضر می‌شود، هر چند گفته می‌شود که ممکن است به نفع حسین‌زاده کنار برود.

در نهایت به سومین کاندیدای مجمع امروز می‌رسیم که جواد سعادتمند تهیه کننده صدا و سیمای مرکز قم است و نخستین حضور خود در یک مجمع انتخاباتی را تجربه می‌کند، به نظر می‌رسد با حضور دو چهره مطرح بدمینتون، پیروزی سعادمتند در انتخابات محال و یا سخت باشد.

در مجموع باید منتظر ماند و دید با برگزاری این مجمع حواشی هیأت بدمینتون برای سال‌ها به حاشیه می‌رود یا باز هم اتفاقاتی عجیب در راه است؟
ارسال نظرات
آخرین اخبار