خبرهای داغ:
با حضور فرمانده لشکر امام حسین؛

مراسم تکریم و معارفه فرمانده گردان 102 امام حسین برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه گردان 102 امام حسین (ع) با حضور فرمانده لشکر 14 امام حسین (ع) در محل این گردان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۰۳۱۰۲
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی لشکر 14 امام حسین (علیه‌السلام) مراسم تکریم و معارفه گردان 102 امام حسین (علیه‌السلام) با حضور فرمانده لشکر 14 امام حسین (علیه‌‌السلام)، نماینده ولی فقیه در لشکر مقدس امام حسین (علیه‌السلام)، مسئول حفاظت  اطلاعات این یگان عملیاتی و مسئولان اداری و انتظامی بخش جلگه در محل این گردان برگزار شد.

در این مراسم سرگرد پاسدار محمود احمدی به عنوان فرمانده گردان 102 امام حسین (علیه‌السلام) منصوب شد و از زحمات سرهنگ پاسدار ابوالقاسم زهیری به عنوان فرمانده سابق این گردان تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

سرهنگ پاسدار محمد هاشمی‌پور، فرمانده لشکر 14 امام حسین (علیه‌السلام) ضمن تقدیر از زحمات سرهنگ زهیری به اقدامات سرگرد احمدی در ماموریت‌های گذشته اشاره کرد و گفت: امیدواریم فرمانده گردان 102 امام حسین (علیه‌السلام) در راستای اهداف، ماموریت‌ها و منویات مقام معظم رهبری گام بردارد.

لازم به ذکر فرماندهی لشگر 14 امام حسین (علیه‌السلام) به همراه نماینده ولی فقیه و مسئول حفاظت لشگر امام حسین (علیه‌السلام) طی روزهای گذشته از گردان‌های امام حسین (علیه‌السلام) شهرستان‌های هرند، نائین، ارستان، کاشان و آران و بیدگل بازدیدهایی به عمل آوردند.

ارسال نظرات