یوسفپور: بعد از انقلاب در کشورمان هر یک تا یک و نیم سال یک انتخابات برگزار کرده که انسان ها بتوانند در سرنوشت خود اثر گذار بوده و تصمیم بگیرند؛ ما بر اساس رای آن ها عمل کرده و با این کار کشور بیمه می شود.
کد خبر: ۹۱۰۳۱۱۸
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، فرماندار محمودآباد طی سخنانی در نشست مجمع عالی بسیج شهرستان گفت: باور و اعتماد به آرمان های انقلاب می تواند مسیر را برای توسعه کشور هموارتر کند.

یحیی یوسف پور فرماندار محمودآباد با بیان اینکه ۴ اصل اساسی به نام استقلال آزادی جمهوری اسلامی در کشور داریم، اظهار کرد: با رعایت ۴ اصل اساسی کشور می توان در تحقق انقلاب و توسعه آرمان های این سرزمین به درستی حرکت کنیم.

وی تصریح کرد: بعد از انقلاب در کشورمان هر یک تا یک و نیم سال یک انتخابات برگزار کرده که انسان ها بتوانند در سرنوشت خود اثر گذار بوده و تصمیم بگیرند؛ ما بر اساس رای آن ها عمل کرده و با این کار کشور بیمه می شود.

فرماندار محمودآباد بیان کرد: یکی از قواعد اصول دموکراسی آزاد بودن مردم در اندیشه هایشان است، ایران یک کشور استراتژیک و دارای منابع مهم بوده که بعد از انقلاب اسلامی از دست دشمن گرفته شده است.

یوسف پور با اشاره به اینکه هدف دشمن زیر سوال بردن مشروعیت و مقبولیت اسلام بوده، افزود: خواست دشمن جدا کردن مردم از کشور به عنوان یکی از مولفه های ملی بوده چون مردم سرمایه های اجتماعی ما هستند.

وی گفت: وظیفه ما امروز با توجه به نگاه دشمن در هر جایگاهی تلاش و کوشش بوده و با اعتبارات لازم، توانمندی و فضای موجود در مسیر خود حرکت کنیم که دراین راه استفاده از خرد جمعی برای پیشبرد اهداف بسیار حائز اهمیت است.

فرماندار محمودآباد با بیان اینکه اجتماعی کردن موضوع برخورد با آسیب های اجتماعی می تواند در راستای بررسی مشکلات در جامعه موثر باشد، خاطر نشان کرد: آسیب های اجتماعی مخرب تر از مشکلات و معضلات طبیعی در جامعه است و آموزش و روشنگری در مورد معضلات اجتماعی می تواند خانواده ها را آگاه کرده تا به درستی با موضوع و مشکل روبه رو شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها