مسئول ورزش های همگانی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز اعلام کرد که 25 برنامه فرهنگی ورزشی توسط سپاه البرز در ایام الله دهه مبارک فجر برگزار می شود.
کد خبر: ۹۱۰۳۱۲۳
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، معصومه افشار روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این برنامه ها بیشتر در پارک های سطح شهرها برگزار می شود، اظهار داشت: این برنامه ها عمومی و همگانی بودهتا مردم بتوانند از آنها استفاده کنند.

برنامه های فرهنگی ورزشی سپاه البرز در دهه فجر اعلام شد

وی از جمله این برنامه ها را مسابقه آمادگی جسمانی بانوان، مسابقات طناب زنی، مسابقه مکعب روبیک، مسابقه کراس فیت، مسابقه فریزبی، مسابقه دو، مسابقه دارت، مسابقه آدم برفی، مسابقه در پارک ها، مسابقه پیلاتس، مسابقه ایروبیک، مسابقه دژابال، مسابقه طناب کشی، مسابقه آدم برفی و مسابقه بادبادک ها عنوان کرد.

افشار یکی از مهم ترین این مسابقات را مسابقه خانواده عنوان کرد و گفت: در این مسابقه اعضای خانواده ها با هم به رقابت می پردازند.
وی افزود: در کنار این مسابقات بازی های بومی محلی را داریم که توسط اعضای خانواده انجام می شوند.

مسئول ورزش های همگانی سپاه البرز ادامه داد: مسابقات مهد قرآن در پایگاه های بسیج از دیگر برنامه ها است که به نوعی ایجاد رقابت بین این نوگلان انجام می شود.

وی برگزاری مسابقات در خانه سالمندان با استفاده از وسایل ورزشی آسان، مراسم تکریم از جانبازان 70 درصد توسط ورزشکاران همگانی و مسابقه دارت برای آنان به خصوص جانبازان خانم و دیدار با والدین و همسران شهدا توسط ورزشکاران تا بدانند ورزشکاران آنان را فراموش نکنند.

افشار برگزاری مسابقات در بهزیستی و کمیته امداد را از دیگر این برنامه ها برشمرد و اضافه کرد: این مسابقات برای دختران بدسرپرست و بی سرپرست برگزار می شود.

وی بیان داشت: جشنواره نشاط و سلامتی همگانی در تمام پارک، گلباران مزار شهدا، آشنایی با تغذیه ورزش و روانشناسی ورزش از دیگر این برنامه ها است.

وی گفت: سعی بر برگزاری تمام این برنامه ها داریم ولی چون مکان خاصی نداریم و هزینه زیادی ندارد پیش بینی می شود که تمام آن ها اجرا می شود.

ارسال نظرات