یک جوان هندو از کشور هند طی مراسمی در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج حضور یافت و به دین اسلام و مذهب تشیع گروید.
کد خبر: ۹۱۰۳۱۳۰
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، یک فرد هندی که پیش‌ازاین معتقد به آئین هندو بود بعد از جاری ساختن شهادتین که توسط آیت‌الله حسینی همدانی، امام‌جمعه کرج قرائت‌شده بود به دین مبین اسلام و تشیع علوی مشرف گردید.

شرّف یک جوان هندو به دین اسلام در حضور نماینده ولی فقیه استان البرز

این مرد هندی، پیش از بجا آوردن شهادتین، با اصول دین، یعنی «توحید»، «عدل»، «نبوت»، «امامت»، «معاد» و فروع دین که همان «نماز»، «روزه»، «خمس»، «زکات»، «حج»، «جهاد»، «امربه‌معروف»، «نهی از منکر»، «تولی» و «تبری» است، آشنا شده و در این خصوص توضیحاتی را از زبان آیت‌الله حسینی همدانی شنید.

 آقای الف. آشوک پس از آشنایی با ایرانیان مقیم کشور هند با دین اسلام آشنا شد و در سفر به ایران تحت تأثیر معارف و آموزه‌های آسمانی تشیع قرار گرفت و مذهب تشیع را برای خود برگزید.

وی در این مراسم با آمادگی قبلی و طرح برخی پرسش‌ها و دریافت توضیحات لازم، با اقرار به حقانیت مذهب تشیع، شهادتین را بر زبان جاری کرد و پذیرای دین مبین اسلام شد.

این تازه‌ مسلمان، درباره انگیزه خود از تشرف به دین مبین اسلام گفت: پس از تحقیق درباره ادیان مختلف به این نتیجه رسیدم که اسلام کامل‌ترین دین در بین تمامی ادیان است.

الف. آشوک در ادامه افزود: در دین اسلام خدا واحد و یکتاست اما در آئین هندو خدا به‌صورت شکل‌ها و فرم‌های مختلف معرفی‌شده است.

آیت‌الله حسینی همدانی در این مراسم بابیان اینکه مسلمان شدن یک باور قلبی است، خاطرنشان ساخت: باید تشرف به دین اسلام از درون و باور قلبی باشد.

در پایان آیت‌الله حسینی همدانی با اهداء یک جلد قرآن کریم، تشرف به دین اسلام و مذهب شیعه اثناعشری را به این تازه‌مسلمان تبریک گفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها