دبیر ستاد امور استان‌های آستان قدس رضوی گفت: تاکنون ۱۹۰ هزار نفر به عنوان خادم‌یار از طریق سامانه ثبت‌نام کرده‌اند.
کد خبر: ۹۱۰۳۱۳۵
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، سید وحید موسویان ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در آذربایجان‌غربی ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه (س)، اظهار کرد: از جمله مهمترین هدف تشکیل دفاتر استانی آستان قدس رضوی گسترش فرهنگ رضوی است.

وی افزود: مقام معظم رهبری در مورد برکات وجود امام هشتم در این سرزمین فرمودند، امام رضا(ع) ولی نعمت دین و دنیای ما است و ایشان تنها امام و معصومی هستند که در کشور ما دفن شده‌اند و مزار مطهرشان مایه برکات بی حد و حصر در کشور است.

دبیر ستاد امور استان‌های آستان قدس رضوی بیان کرد: در درجه نخست همه خادم‌یاران در سراسر کشور باید بکوشند تا معرفت به امام را در درون خود افزایش دهند که اگر این‌گونه شد، کارها راحت‌تر پیش خواهد رفت.

موسویان با اشاره به انواع خدمات دفاتر نمایندگی در استان‌ها تصریح کرد: بسیاری از تشکیلات دولتی و غیردولتی در کشور نیز همین جنس خدمات را به مردم ارائه می‌دهند اما مهم‌ترین تفاوت آستان قدس این است که حال و هوای امام رضایی در همه گام‌های ما حس می‌شود و این برای مردم و خود ما بسیار ارزشمند است.

وی عنوان کرد: هدف و فلسفه اصلی ایجاد دفاتر نمایندگی استان رضوی در استان‌ها بسترسازی و ایجاد فضای مناسب برای ارائه خدمت به مردم و زائران به ویژه محرومان و نیازمندان در قالب طرح «خادم‌یار» است.

موسویان با اشاره به اینکه تاکنون ۱۹۰ هزار نفر به عنوان خادم‌یار از طریق سامانه خادم‌یار ثبت‌نام کرده‌اند، تصریح کرد: ۳۰ عنوان و کانون خادم‌یاری به نام امام‌رضا(ع) در بخش‌های مختلف در کشور ثبت‌نام و با هدف محرومیت‌زدایی فعالیت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری بسیج در این مراسم از زحمات حجت‌الاسلام محمد مختارزاده مدیر سابق نمایندگی آستان قدس رضوی در آذربایجان‌غربی تقدیر و حجت الاسلام نوروزنژاد به مدت یک‌سال به عنوان مدیر جدید نمایندگی دفتر آستان قدس این در شهرستان معرفی شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات