مسئول بسیج جامعه زنان سپاه خوی برنامه هاي مذهبی و فرهنگی ایام فاطميه را در این شهرستان تشريح کرد.
کد خبر: ۹۱۰۳۱۶۸
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۰

لیدا سیرانی امروز در گفت و گو با خبرنگار بسیج در خوی، اظهار داشت: همزمان با فرا رسيدن ايام فاطميه جلسه اي با هدف برنامه ريزی پيرامون هرچه باشكوه تر برگزار شدن مراسم ايام فاطميه با حضور اداره اوقاف و امور خیریه، حوزه علمیه الزهرا(س)، فرماندهان حوزه های خواهران و هیئت مذهبی محبان حضرت زهرا(س) برگزار شد.

 وی گفت:‌ در طول ایام فاطمیه برنامه هایی در شان و مقام بانوی بزرگ و بی نظیر اسلام با حضور بانوان خوی در حسینیه شیخ نوایی در حال برگزاری است.

سیرانی افزود: حضرت فاطمه(س) الگوي درخشان دينداری در جامعه است پس بايد ايام سوگواری شهادت اين بانوی بزرگ را ارج نهيم و به ترويج افکار و رهنمودهای اين بانوي بزرگ بپردازيم.

وی خاطرنشان کرد: قرائت زیارت حضرت زهرا(س)، ادعیه روز و مناجات، سخنرانی، مداحی و پخش نذورات از جمله برنامه های این ایام می باشد.

سیرانی افزود: بنا داریم در این مراسم ها اطلاعات و آگاهی بانوان شطح شهرستان را در زمینه های سیاسی، آسیب های فضای مجازی، بهداشت  و تغذیه سالم، مبارزه با قاچاق کالا و ابعاد مختلف زندگانی حضرت زهرا(س) ارتقا بخشیم لذا سعی کرده ایم از ظرفیت سازمان ها و ادارات برای دعوت از کارشناسان مجرب در زمینه های یاد شده بهره ببریم.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه خوی گفت: انشاءلله که با تاسی و الگوپذیری از سیره و سیرت حضرت فاطمه زهرا(س) و با نهادینه ساختن الگو و فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه از رهروان حقیقی ائمه اطهار در حرف و عمل باشیم.

گفتنی است  مراسم ایام فاطمیه ویژه خواهران همه روز تا سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در حسینیه شیخ نوایی شهرستان خوی در حال برگزار است.

انتهای پیام

ارسال نظرات