در نشست هم اندیشی اصحاب رسانه با مسئولان تربت جامی مطرح شد:

رویکرد ما به طبع استانداری، یک جناح آن هم جناح خدمت است/خبرنگاران به امنیت روانی جامعه کمک کنند

فرماندار تربت جام در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه، به دیدار فرمانداران با استاندار خراسان رضوی اشاره و گفت: رویکرد ما به طبع استانداری یک جناح، آن هم "جناح خدمت" با تلاش مضاعف در حوزه اقتصادی و آرامش جامعه و بی اثر کردن هجمه های مختلف دشمن است.
کد خبر: ۹۱۰۳۱۷۲
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، نشست هم اندیشی و همفکری اصحاب رسانه با فرماندار، دادستان و رئیس دادگستری تربت جام برگزار و در ابتدای این کارگاه فرماندار شهرستان با بیان این مطلب که خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند، خاطرنشان کرد: یکی از رسالت های مهم خبری واقع گرایی و جامع نگری و تزریق روح امید و نشاط در جامعه است به طوری که مردم از اصل نظام و آرمان های آن روی نگردانند.

«مرتضی حمیدی»افزود: با آغوش باز نقدهای سازنده را می پذیریم، اما نقد بایستی به گونه ای طرح موضوع شود که گویی پیشنهاد دهنده هستی، نه این که نشر مطالب و خبرها بار حقوقی ایجاد کند.

وی به دیدار فرمانداران با استاندار خراسان رضوی اشاره و اذعان داشت: رویکرد ما به طبع استانداری، یک جناح آن هم "جناح خدمت" با تلاش مضاعف در حوزه اقتصادی و آرامش جامعه و بی اثر کردن هجمه های مختلف دشمن است.

در ادامه این کارگاه هم اندیشی؛ «قنبری» دادستان و«عارفی نیا» رئیس دادگستری این شهرستان ضمن تبادل نظر با اصحاب رسانه، مطالب مبسوطی در خصوص اهمیت و جایگاه حرفه خبرنگاری ومخاطرات آن و نیز لزوم شناخت قانون مطبوعاتی و مصادیق مجرامانه آن در فضای مجازی و جراید مکتوب اشاره و با توجه به انتخابات مجلس در سال آینده و تلفیقی بودن این شهرستان در کمک کردن به امنیت روانی جامعه به عنوان پل ارتباطی بین مردم ومسئولان تاکید داشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها