خطیب جمعه کوهبنان

نماز جمعه از مهمترین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

خاطر نشان کرد نماز جمعه منشا خدمات فراوان و عامل تقویت سایر ادارات و دستگاه های دولتی است لذا جا دارد فراز و فرودها در راستای برگزاری نماز جمعه مورد بررسی قرار گیرند و نقاط مثبت تقویت شوند ..
کد خبر: ۹۱۰۳۱۸۴
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛  عصر امروز جلسه مشترک ستاد نماز جمعه کوهبنان و هیات امنای حرم مطهر شهدای گمنام با حضور امام جمعه،مسئول ستاد نماز ،جمعی از مسوولان،فرماندهان نظامی و انتظامی  و سایر اعضا در محل دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد . 

در این جلسه حجت الاسلام عباس جعفری امام جمعه کوهبنان گفت در آستانه جشن های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم یکی از مهمترین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی نمازجمعه است نماز جمعه از جمله موهبت های الهی است که باعث آگاهی، معنویت، بصیرت و وحدت و همدلی امت اسلامی است .

وی ابراز داشت نماز جمعه باعث توسعه مادی ،معنوی و....است  کوهبنان جز اولین مناطقی است که از سال 59 نماز جمعه در این شهرستان اقامه می شود .

حجت الاسلام جعفری بیان داشت یاد و خاطره شهیدان کوهبنان که در برگزاری نماز جمعه همکاری داشتند را گرامی می داریم .

وی خاطر نشان کرد نماز جمعه منشا خدمات فراوان و عامل تقویت سایر ادارات و دستگاه های دولتی است لذا جا دارد فراز و فرودها در راستای برگزاری نماز جمعه مورد بررسی قرار گیرند و نقاط مثبت تقویت شوند .

امام جمعه کوهبنان ابراز داشت بایستی هیات امنای مصلای بزرگ امام خمینی(ره) فعالیت خود را گسترده تر کنند تا زمینه برای ساخت و ساز این فضای معنوی رقم بخورد و حرم مطهر شهدای گمنام در آینده نزدیک تکمیل گردد .

وی یادآور شد حرم شهدای گمنام کوهبنان در مسیر ورودی مصلا قرار گرفته لذا باید تعامل و همکاری بین هیات امنای این دو فضای معنویت تقویت شود .

ارسال نظرات
آخرین اخبار