فرمانده مرزبانی ناجا:

کشور‌های ثالث باید از منطقه دور شوند

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: کشور‌های ثالث در منطقه برای هیچ کشوری منفعت ندارند و باید شرشان را از سر این منطقه دور کنند.
کد خبر: ۹۱۰۳۲۲۵
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۵:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار قاسم رضایی در جمع خبرنگاران در بوشهر افزود: دشمن در آستانه چهل سالگی انقلاب به دنبال کم رنگ نشان دادن دستاورد‌های انقلاب اسلامی است که بحمدالله شکست خواهد خورد.

وی بیان کرد: اگر دشمن ذره‌ای انصاف در کار خود داشت مبارزه گسترده ما با قاچاقچیان مواد مخدر را عنوان می‌کرد، ولی دشمن به دنیال کمرنگ جلوه دادن دستاورد‌های ماست.

فرمانده مرزبانی ناجا تصریح کرد: سه مشکل عمده در استان بوشهر عبارت است از قاچاق کالا و قاچاق مواد مخدر و تردد‌های غیر مجاز که مرزبانی با تمام وجود در حال مقابله با این سه مورد است.

سردار رضایی ادامه داد: قاچاق مواد مخدر به سمت دریا سوق پیدا کرده است.

وی بیان کرد: آسیب اجتماعی مانند استفاده از مواد مخدر درکشور‌های اروپایی و غربی نیز خود را نشان خواهد داد بنابراین کشور‌های اروپایی وغربی نیز باید امکانات خود را برای مقابله با این موضوع بسیج کنند.

فرمانده مرزبانی ناجا اظهار کرد: باید با کمک همه کشور‌ها موضوع مواد مخدر را مدیریت کنیم که می‌طلبد همه کشور‌ها از جمله کشور‌های غربی به ما کمک کنند چرا که امکانات ما بسیار محدود است.

سردار رضایی در خصوص موضوع اربعین گفت: با دولت عراق در حال مذاکره برای بازگشایی مرز خسروی هستیم که تا کنون همکاری خوبی با ما در این زمینه داشته اند که امیدواریم برای راهپیمایی سال ۹۸ نیز برای استفاده زائران کربلا باز باشد.

فرمانده مرزبانی ناجا افزود:کشور افغانستان با تولید ۹۰ درصد مواد مخدر دنیا به عنوان بزرگترین تولید کننده مواد مخدر است که جمهوری اسلامی ایران با مرز گسترده‌ای با این کشور دارد خط مقدم مبارزه با این مشکل است.

سردار رضایی با اشاره به کشف ۵۳ تن مواد مخدر در ۱۰ ماه امسال در مرز‌های کشور، گفت: قاچاق سوحت نیز نسبت به مدت مشابه پارسال هشت برابر شده و قاچاق احشام به خارج از کشور ۱۲ برابر گذشته شده است.

وی یادآور شد: قاچاق ارز و دارو نیز با افزایش رو به رو بوده است.

فرمانده مرزبانی ناجا بیان کرد: کمبود بودجه موجب شده که ابزار‌های ما توان لازم برای دفاع از مرز‌های کشور را نداشته باشند، ولی نیرو‌های جان برکف ما تمام تلاش خود را خواهند کرد که خدشه‌ای به آرمان‌های انقلاب و مردم ایران اسلامی وارد نشود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار