خبرهای داغ:
مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین گفت: مرکز دارای ۳۰تخت بیمارستانی با تجهیزات کامل پزشکی می باشد و برای ۳۰نفر به شکل مستقیم اشتغال ایجاد کرده و برای راه اندازی این مرکز ۵۰ میلیارد ریال از محل درآمد موقوفه محمد حسین خزانه هزینه شده است.
کد خبر: ۹۱۰۳۲۴۸
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام سید مصطفی مجیدی مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین در جریان بازدید از روند اجرایی ساخت مصلی نمازجمعه شهر الوند با مشارکت موقوفه حاج محمدحسین خزانه(ره)و همچنین مرکز همودیالیز این موقوفه اظهار کرد: این موقوفه با برنامه ریزی لازمی که تاکنون انجام داده است در این مدت توانسته با ارائه خدمات مختلف در اغلب حوزه های خدمت رسانی فعالیت قابل توجهی داشته باشد؛ در حوزه عمرانی این موقوفه پروژه های بزرگی را در دست انجام دارد که در راستای افزایش امکانات رفاهی و بهداشتی برای مردم شهرستان مناسب خواهد بود.
وی ادامه داد: بزرگترین پروژه موقوفه حاج حسین خزانه ساخت مرکز همودیالیز برای بیماران کلیوی بود که اولین مرکز همودیالیز موقوفه ای کشور لقب گرفت و در زمینی به مساحت ۶۴۰ متر مربع و زیر بنای هزار و ۳۰متر در چهار طبقه از محل درآمد همین موقوفه حاج محمدحسین خزانه احداث شده است.
مجیدی تصریح کرد: این مرکز دارای ۳۰تخت بیمارستانی با تجهیزات کامل پزشکی می باشد و برای ۳۰نفر به شکل مستقیم اشتغال ایجاد کرده و با توجه به افزایش بیماران کلیوی و لزوم خدمات دهی درمانی مناسب به این بیماران احداث شده است.
وی اظهار کرد: برای راه اندازی این مرکز ۵۰ میلیارد ریال از محل درآمد موقوفه محمد حسین خزانه هزینه شده است.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در ادامه آغاز اجرای عملیات مصلای شهر الوند با ۴۰درصد پیشرفت فیزیکی به متراژ ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع خبر داد و خاطرنشان کرد: ساخت این مصلی جزء پروژه های سفر رهبر معظم انقلاب به قزوین بود که این سالها به دلیل نبود بودجه تعطیل مانده بود.
وی یادآور شد: با کسب مجوز از سازمان مرکزی توانستیم پروژه ساخت مصلی را فعال کرده و در حال حاضر این مصلی در حال ساخت می باشد؛ تعهد ما انجام فاز اول پروژه مصلی است که سهم اصلی را در جایگاه اقامه نماز این شهر دارد.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها