نشست هم اندیشی ترویج معارف صحیفه سجادیه در عرصه بین الملل

نشست هم اندیشی ترویج معارف صحیفه سجادیه در عرصه بین الملل با حضور بیست اندیشمند جهان اسلام در بندرعباس برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۰۳۲۶۶
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان،در این نشست، علمایی از ایران و اندیشمندان مسلمان از کشور‌های مختلفی مانند؛ آلمان، آرژانتین، نیجریه، الجزایر، میانمار، کویت به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود درباره شیوه‌ها و نیاز‌های ترویج معارف صحیفه سجادیه در عرضه بین الملل پرداختند.
توجه به روش‌های نوین تبلیغ و ترویج مانند استفاده از شبکه‌های اجتماعی، آموزش تخصصی آشنایی با صحیفه سجادیه برای مبلغان، ارائه ترجمه صحیفه سجادیه به زبان‌های مختلف رایج در جهان و تمرکز بر نسل جوان و دانشجویان از مهمترین راهکار‌های پیشنهادی در این نشست تخصصی بود.
نماینده، ولی فقیه در هرمزگان در این نشست گفت: جهان تشنه معارف اهل بیت است و باید تلاش شود تعالیم اهل بیت به درستی برای مردم جهان عرضه شود.
آیت الله نعیم آبادی افزود: در نگاهی جامع نگر، صحیفه سجادیه نیاز امروز بشر است، زیرا ذات بشر خداجو است.
نماینده، ولی فقیه در هرمزگان افزود: باید تلاش شود ترجمه‌های صحیفه سجادیه که به زبان‌های مختلف عرضه می‌شود دقیق و به دست مترجمان قوی باشد.
دبیر کنگره بین المللی امام سجاد (ع) نیز در این نشست گفت:امسال بخش‌های مختلف این کنگره در ۲۱ استان کشور و ۲۶ کشور جهان برگزار شد.
علی علامه زاده افزود: هدف از برگزاری این نشست تخصصی نیز استفاده از نظرات اندیشمندان فعال در کشور‌های مختلف جهان برای ترویج بهتر معارف صحیفه سجادیه است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار