سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود:
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود گفت: رسالت و وظیفه دستگاه‌های مختلف اجرایی حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و پاسداشت خون شهدا است.
کد خبر: ۹۱۰۳۲۸۸
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۳
رسالت ما حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، رضا مهدیان در دیدار با رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان در اداره فرهنگ ارشاد اسلامی شاهرود با بیان اینکه حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از وظایف همه مردم و مسئولان است، ابراز داشت: از ظرفیت هنر در معرفی ارزش‌های انقلاب اسلامی و رشادت‌های رزمندگان در دفاع مقدس می‌توان به نحو مطلوبی استفاده کرد.
وی گفت: شهدا و رزمندگان دفاع مقدس وانقلاب اسلامی در وصایا و خاطرات خود مطالب بسیار خوبی را بیان کرده اند که نشر و کتابت این آثار باید مورد توجه قرار گیرد.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرودبا بیان اینکه این اداره ۴۰ برنامه فرهنگی و هنری و قرآنی را در برنامه‌های خود دارد، تصریح کرد: بسیج هنرمندان در حوزه انقلاب و دفاع مقدس برنامه‌های خوبی را انجام داده است و در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نیز ۸ برنامه را در سطح شهرستان برگزار خواهد کرد.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شاهرود نیز در این دیدار به اجرای ۱۱ برنامه در کارگروه ایثار و شهادت در دهه فجر ۹۷ در شاهرود اشاره کرد و گفت:برگزاری شب شعر و خاطره با حضور راویان انقلاب اسلامی، عطرافشانی گلزار شهدا، دیدار و تجلیل از خانواده معظم شهدا از مهمترین برنامه‌های این کارگروه در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان شاهرود است.
حمیدرضا رضایی با بیان اینکه در این ایام یادواره شهدا در مناطق مختلف برگزار خواهد شد، افزود: برگزاری یاوداره شهدا و بیان رشادت‌های رزمندگان اسلام با زبان هنر در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بسیار مهم و تاثیر گذار است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها