از شش بهمن لغایت ۲۷ اسفند ما‌ها

دانش آموزان استان کردستان به مشهد شهدای جنوب اعزام می‌شوند

اعزام دومین كاروان های راهيان نور دانش آموزی استان كردستان به مشهد شهدای جنوب ويژه خواهران از شش بهمن ماه آغاز و تا 27 اسفند ماه انجام می شود.
کد خبر: ۹۱۰۳۲۹۰
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، معاون هماهنگ کننده سپاه بیت المقدس کردستان اظهار کرد: مرحله دوم اعزام کاروان‌های راهیان نور دانش آموزی استان کردستان طی امسال به مناطق عملیاتی جنوب ویژه خواهران ازشش بهمن ماه آغاز و تا ۲۷ اسفند ماه انجام می‌گیرد.

وی با اشاره به تعداد اولین کاروان دانش آموزان اعزامی استان به مشهد شهدای جنوب طی سالجاری گفت: استان کردستان ۳ هزار دانش آموز دختر را به همراه عوامل اجرای به اردو‌های راهیان نور به مشهد شهدای جنوب با ۳۶ دستگاه اتوبوس اعزام خواهد کرد.


آزادی پور افزود: این دانش آموزان را ۱۰۸ نفر فرهنگی، ۳۶ نفر راوی، ۳۶ نفر روحانی و ۳۶ نفر مسئول اتوبوس همراهی می‌کنند.

وی در خصوص اهمیت برگزاری اردو‌های راهیان نور بیان داشت: نسل‌های سوم و چهارم انقلاب اسلامی جنگ تحمیلی را تنها از برنامه‌های تلویزیونی دیده اند و هیچ آشنایی با عمق این دوران مقدس ندارند بنابراین از طریق این کار فرهنگی می‌توان به نسل جوان و نوجوان، ایثارگری‌های هشت سال دفاع مقدس را تبیین کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه بیت المقدس کردستان عنوان کرد: اردو‌های راهیان نور پیوند دهنده نسل جدید با نسل جنگ تحمیلی بوده و اعزام راهیان نور حرکتی ارزشمند است که انقلاب و نظام را در مقابل دشمنان بیمه می‌کند


وی در پایان در خصوص مدت زمان اردو‌های راهیان نور اشاره کرد: این اردو‌های راهیان نور به مدت ۴ روز از لحظه حرکت تا برگشت طول خواهد کشید.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار