مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان:
مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: همایش هیئت اندیشه‌ورز دانش‌آموزی در مرکز استان با حضور 80 نفر از اعضای هیئت اندیشه‌ورز شهرستان‌های استان لرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۰۳۳۲۶
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲

علی قربانی در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج از لرستان با اشاره به برگزاری همایش هیئت اندیشه‌ورز دانش‌آموزی در مرکز استان اظهار داشت: این همایش با حضور حدود 80 نفر از نخبگان وبرترین‌های هیئت‌های اندیشه‌ورز شهرستانی برگزار شد.

وی در رابطه با اهداف برگزاری این همایش افزود: هیئت همایش هیئت اندیشه‌ورز در قالب مجمع تفکر مسائل و مشکلات جامعه دانش‌آموزی را شناسی می‌کنند و در راستای حل مشکلات اقدام می‌کنیم.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و رهنمودهای ایشان کارگروه‌های همفکری در سطح شهرستان‌های مختلف در قالب هیئت‌های اندیشه‌ورز علوی ویژه برادران و فاطمی ویژه خواهران برگزار می‌شود و منتخب کارگروه‌ها در همایش فصلی در سطح استان شرکت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در این همایش کلاس‌هایی نیز برای حاضران برگزار می‌شود، تصریح کرد: آسیب‌های فضای مجازی موضوع کلاس برادران و عفاف و حجاب موضوع کلاس خواهران است که برگزار شد.

 

ارسال نظرات