فرمانده سپاه ناحیه حر مشهد در گفت و گو با «بسیج» خبر داد:

دستگیری عامل توزیع دارو‌های قاچاق و سقط جنین‌های‌گسترده

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حر مشهد از دستگیری عامل توزیع دارو‌های قاچاق و سقط جنین‌های‌گسترده به همت سربازان گمنام امام زمان (عج) سپاه ناحیه حر خبر داد.
کد خبر: ۹۱۰۳۳۳۰
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۹
سرهنگ پاسدار مهدی زراعتخواه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) سپاه ناحیه حر در راستای وظایف قانونی خود و با هماهنگی دستگاه قضایی فعالیت‌های وسیعی را برای مبارزه با عاملان قاچاق دارو‌های غیرمجاز و عرضه خارج از شبکه دارویی کشور آغاز کرده بودند که پس از متلاشی کردن باند معروف به «سلطان ترامادول» به سرنخ‌هایی از یک شبکه دیگر قاچاق دارو‌های غیرمجاز به ویژه دارو‌های سقط جنین در مشهد رسیدند.

وی افزود: مرد ۵۵ ساله میلیاردر، معروف به «دکتر» که دارای مدرک لیسانس و کارمند بازنشسته یکی از دانشگاه‌های علوم پزشکی است، پس از یک ماه فعالیت‌های اطلاعاتی نیرو‌های اطلاعات سپاه ناحیه حر مشهد و با بررسی بیشتر مشخص گردید پشت پرده توزیع غیرقانونی دارو‌هایی که بسیاری از آنان نیز مارک جعلی و تقلبی دارند می‌باشد.

فرمانده سپاه ناحیه حرمشهد ادامه داد: سربازان گمنام امام زمان (عج) این ناحیه با هماهنگی‌های ویژه قضایی و با تشکیل گروه‌های ویژه عملیاتی – اطلاعاتی به رصد دقیق این ماجرا پرداختند و در یک عملیات به موقع و با رعایت همه موازین شرعی و قانونی برای حفظ حرمت خانواده این فرد، وارد طبقه هفتم واحد آپارتمانی در یک مجتمع مسکونی واقع در منطقه بلوار فردوسی شدند و با دستگیری «م- الف» معروف به «دکتر» به بازرسی خودرو و انبار‌های محل نگهداری دارو‌های غیرمجاز پرداختند و هزاران هزار قرص متادون، ترامادول، سقط جنین، محرک‌های جنسی و ... که روی هم تلنبار شده بود را کشف و ضبط کردند.

زراعتخواه در ادامه اظهار کرد: در بازرسی از انبار دیگر متهم، ۱۶ لیتر شربت تریاک، ۱۸ لیتر شربت متادون وانواع و اقسام جعبه‌های دارو‌های غیرمجاز و برچسب‌های تقلبی به همراه بطری‌های شیشه‌ای شربت که در محل مذکور پلمب می‌شدند درحالی کشف شد که مقادیر زیادی لوازم جراحی، سقط جنین، دستگاه‌های معاینه زنان و تعداد زیادی لوازم دیگردر کنار آن‌ها وجود داشت که نشان می‌دهد وی در سقط جنین‌های غیرقانونی گسترده‌ای نیز نقش داشته است.

سرهنگ پاسدار مهدی زراعتخواه گفت: دراین عملیات، علاوه بر کشف چند میلیون وجه نقد، بررسی تنها سه مورد از سپرده‌های بانکی متهم مشخص کرد که وی ۱۰۰ میلیارد ریال در بانک سپرده گذاری کرده است

متهم همراه با لوازم و دارو‌های غیرمجاز کشف شده تحویل مقام قضایی گردید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار