نمایش «سفر قطره» برداشتی آزاد از معجزه نماز باران امام رضا (ع) همزمان با ایام فاطمیه(س)و دهه فجردر مراکزکانون پرورش فکری خرم آباد ومرکز تخصصی تولید تئاتر وتئاترعروسکی استان به روی صحنه می رود.
کد خبر: ۹۱۰۳۳۵۲
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، همزمان با ایام فاطمیه (س) و دهه مبارک فجر، نمایش «سفر قطره» در مراکزکانون پرورش فکری خرم آباد و مرکز تخصصی تولید تئاتر وتئاترعروسکی استان به روی صحنه می‌رود.

این درحالی است که با هماهنگی‌هایی که بین اداره کل کانون وآموزش وپرورش استان صورت گرفته، دانش آموزان مناطق مختلف خرم آباد برای دیدن این نمایش به مراکز 2 و 3 و 4 و 5 وخانه تئاتراداره کل کانون می‌آیند.

براساس این گزارش، نمایش «سفر قطره» برداشتی آزاد از معجزه نماز باران امام رضا (ع) است که روایت قطره کوچکی است که به دنبال بهترین جای دنیا سفر خود را از دریا به سمت آسمان آغاز می‌کند. از سوی دیگر در سرزمین مرو خشکسالی بزرگی رخ داده و مردم از امام هشتم (ع) خواستند تا به آن‌ها کمک کند و...

گفتنی است، نویسنده و کارگردان و طراح این اثرتوسط گلشن حسنوندمربی فرهنگی کانون لرستان انجام شده است و با صداپیشگی گلشن حسنوند، فرزانه بازگیر، مسعود حسنوند، طناز رک رک؛ عروسک گردانی طناز رک رک، مریم امیدی، آیدا سرپرست؛ مجری بازیگر گلشن حسنوند، موسیقی فرزانه بازگیر، تدوین صدا و صدا برداری محمد سبز علی و تدوین انیمیشن و دکور دیجیتال توسط مسعود حسنوند انجام می‌شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات