امام‌جمعه بروجرد:

مشکل اصلی جامعه معیشت مردم است

امام‌جمعه بروجرد گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی دقت کنند که این مردم، مردم خوبی هستند نظارت کنید به مسائل حاشیه‌ای نپردازید، مشکل صلی جامعه ایران، معیشت مردم است.
کد خبر: ۹۱۰۳۳۷۴
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت‌الاسلام سید علی حسینی در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده «عباس معظمی گودرزی» در بهشت شهدای بروجرد با اشاره به اینکه شهدا مقامی والا و عالی دارند و رسیدن به این منزلت نیاز به تذهیب نفس و تزکیه روح دارد اظهار داشت: باید به مادرانی که چنین فرزندانی تربیت‌کرده‌اند و از شیره جان خود آن‌ها را تغذیه کردند تا فدای دین، اهل‌بیت و اسلام شوند تبریک گفت.

وی بابیان اینکه خانواده معظم شهدا اسلام را نجات دادند و می‌بایست حرمت آن‌ها حفظ شود. افزود: این شهید و شهدای دیگر بدانند که تا آخرین قطره خونمان درراه آن‌ها پیش‌گام خواهیم بود و حاضریم جان را فدای قرآن کنیم.

امام‌جمعه بروجرد تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی دقت کنند که این مردم، مردم خوبی هستند نظارت کنید به مسائل حاشیه‌ای نپردازید، مشکل صلی جامعه ایران، معیشت مردم است.

وی خاطرنشان کرد: نباید کاری کنند که صدای اعتراض مراجع تقلید هم بلند شود مسئولان دقت کنید و مشکلات را حل کنید چراکه کشو ما فقیر نیست بلکه ضعف مدیریت داریم.

امام‌جمعه بروجرد با اشاره به اینکه شهدا ایثارگری‌شان را به رخ دشمنان کشاندند و از ایران اسوه ساختند و هنوز هم پس از سال‌ها جرئت ندارند به ایران نزدیک شوند تصریح کرد: انتظار داریم این مردم و مسئولان سربلند شوند و شهدا برای حفظ دین، ارزش‌ها و قرآن شهید شدند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات