خبرهای داغ:
مسؤول انجمن فیلم سازمان بسیج هنرمندان قم از برگزاری نشست داوری «چهل سال چهل فیلم» روز چهارم بهمن امسال خبر داد.
کد خبر: ۹۱۰۳۳۸۴
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۱
نشست داوری «چهل سال چهل فیلم» در قم برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، داوود جلیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در قم، با اشاره به برگزاری جشنواره استانی «چهل سال چهل فیلم» اظهار کرد: این جشنواره به مناسبت فرارسیدن چهل سالگی انقلاب اسلامی با هدف شناسایی استعداد‌های استان قم در عرصه فیلم‌سازی انقلابی و متعهد از هفته دفاع مقدس امسال برگزار شده است.
وی خاطرنشان کرد: فراخوان این جشنواره از ابتدای مهرماه در میان فیلمسازان استان منتشر شد که با استقبال خوب هنرمندان مواجه شد و ۸۰ اثر با موضوعات انقلاب و دفاع مقدس و مقاومت رسیده است.
مسؤول انجمن فیلم سازمان بسیج هنرمندان قم با بیان اینکه اکنون در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی هستیم گفت: دبیرخانه این جشنواره تصمیم دارد ۴۰ اثر از ۴۰ فیلم‌ساز قمی را به عنوان آثار شاخص هنرمندان قم در انقلاب معرفی کند و برای این کار نشست داوری با حضور سه تن از کارشناسان عرصه فیلم استان برگزار می‌شود.
جلیلی خاطرنشان کرد: در این نشست رضا ابوذر، مسؤول انجمن سینمای جوان قم، روح الله داوری مسؤول انجمن فیلم حوزه هنری قم و داوود جلیلی مسؤول انجمن فیلم بسیج هنرمندان قم به بازبینی آثار و داوری آن‌ها می‌پردازند.
وی یادآور شد: این نشست از صبح پنجشنبه چهارم بهمن ماه در سالن سوره حوزه هنری قم واقع در خیابان صفاییه، کوچه ۲۳ به همت بسیج هنرمندان، حوزه هنری و انجمن سینمای جوان استان قم برگزار می‌شود.
ارسال نظرات